Tvornica čarapa Jadran lani je imala gubitak od 8 mil. kn. Razlog je pad tržišta, uvoz te pad potražnje, koji pogađa i te robne marke. Problem je i dalje prisutan, kaže direktor Vinko Barišić, no u nastavku 2016. očekuje rješenje povećanjem izvoza u Austriju i Švicarsku.
Za 2017. on predviđa stabilizaciju s tržišnog aspekta, s time da kod veleprodaje, koja je u padu na domaćem tržištu, pa je smanjeno poslovanje Jadrana s velikim kupcem Konzumom, očekuje brzi preokret. Doznajemo da povećanje prodaje slijedi od 1. rujna, kad kreće novi model suradnje na temelju konsignacije. Temeljem okvirnog sporazuma, nakon dužeg čekanja, i s MUP-om je potpisan ugovor za 2016., vrijedan tri mil. kn. Skupština dioničara sazvana je za 23. kolovoz, a u sklapanje predstečajne nagodbe očekuju u rujnu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu