Tržišta u nastajanju usporila rast prodaje Unilevera

Autor: Poslovni.hr/Hina , 24. listopad 2013. u 14:15
Thinkstock

Britansko-nizozemski proizvođač robe široke potrošnje Unilever izvijestio je danas o sporijem rastu prodaje u trećem tromjesečju.

Britansko-nizozemski proizvođač robe široke potrošnje Unilever izvijestio je danas o sporijem rastu prodaje u trećem tromjesečju zbog prigušene potražnje na tržištima u nastajanju na koju nepovoljno utječe usporavanje gospodarskih aktivnosti.

Britansko-nizozemski proizvođač sladoleda Ben & Jerry i proizvoda za njegu kože Dove upozorio je u rujnu na pojačano usporavanje rasta u zemljama kao što su Indonezija, Brazil i Vijetnam, prognoziravši rast temeljne prodaje od samo tri do 3,5 posto.

Danas su izvijestili da su u trećem tromjesečju povećali prodaju za 3,2 posto, u odnosu na njezino 5-postotno povećanje u prethodna tri mjeseca.

"To je bez sumnje slabo tromjesečje", kazao je financijski direktor Jean Marc Huet u intervjuu za Reuters.

Unilever ostvaruje oko polovice godišnje prodaje na tržištima u razvoju i tržištima u nastajanju. Ta činjenica pritisnula je cijene njegovih dionica, dijelom i zato što su slabe valute na tržištima u nastajanju, poput onog indijskog, pritisnule tamošnju potražnju.

Kompanija je priopćila kako u četvrtom tromjesečju očekuje oporavak prodaje zahvaljujući novim proizvodima.

U trećem tromjesečju prodaja na tržištima u nastajanju porasla je za 5,9 posto, nakon 10,3-postotnog rasta u drugom tromjesečju.

Huet je rekao kako u Unileveru očekuju da će se rast na tim tržištima u idućim tromjesečjima kretati u rasponu od šest do sedam posto.

Prodaja u trećem tromjesečju odražava 1,9-postotni rast volumena prodaje i 1,3-postotni rast cijena, navode u Unileveru.

Komentirajte prvi

New Report

Close