Lenovo je objavio da je u svojoj prvoj brendiranoj trgovini u Hrvatskoj u manje od dva mjeseca zabilježio 26.000 posjetitelja. Lenovo Exclusive Store, koji se nalazi nedaleko od glavnoga zagrebačkog trga, kineski je proizvođač računala otvorio u suradnji sa zagrebačkom tvrtkom Mikronis. Gordana Puhelek, direktorica tvrtke Mikronis, izjavila je da je to logičan nastavak vrlo uspješne suradnje. “Od prosinca je našu trgovinu posjetilo 26.000 posjetitelja koji su prepoznali prednosti koje im donosi ovaj novi prodajni koncept koji otvara prostor suradnji između velikih IT proizvođača i malih hrvatskih poduzetnika”, kaže Puhelek.
Jovan Glamočanin, menadžer Lenova za jugoistočnu Europu, ističe da im je hrvatsko tržište iznimno važno. Prema podacima agencije IDC Adriatics Lenovo, koji je naslijedio IBM računala, jedan je od tri najprodavanija brenda u svojoj niši u Hrvatskoj. “Prije godinu do dvije bile bi nam dovoljne dvije police da izložimo sve svoje proizvode, a danas nam za to treba cijela trgovina u kojoj korisnici mogu popipati i osjetiti kako naša računala rade, a sudeći prema rezultatima naša je nada da ovo neće biti jedina takva trgovina”, kaže Glamočanin. Lenovo je posljednji u nizu velikih informatičkih kompanija koje su otvorile brendiranu trgovinu. Trend je prije dvije godine započeo Samsung, koji je slično kao i Lenovo pronašao lokalne partnere s kojima je otvarao trgovine, a slijedili su Apple i u prosincu 2010. godine HP. Inače, ulazak HP-a u maloprodaju bio je prijeloman trenutak jer je riječ o uvjerljivo najprodavanijoj marki računala u Hrvatskoj, i to već niz godina. U IDC Adriaticsu su, kad je HP otvorio svoju trgovinu, procijenili da je prodaja hardvera u maloprodaji u Hrvatskoj posao vrijedan do 200 milijuna dolara. Boris Žitnik, direktor IDC Adriaticsa, tada je izjavio da očekuje povećanje volumena tržišta i veliko preslagivanje. Međutim, brendirane trgovine ipak nisu istisnule trgovce potrošačkom elektronikom jer imaju bogatiju ponudu i razgranatiju mrežu trgovina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu