Tele2 “recesijskom ponudom” napravio strateški pomak prema poslovnim korisnicima

Autor: Poslovni.hr , 07. veljača 2013. u 15:15
Hrvoje Grčić

Tele2 je danas predstavio “novo poslovno brand obećanje, kao i recesijsku ponudu najveće vrijednosti za novac”.

Tele2 je danas predstavio "novo poslovno brand obećanje, kao i recesijsku ponudu najveće vrijednosti za novac", priopćeno je iz tog telekom operatera. Naime, Tele2 je dodao ovcu Gregora u vizualni identitet svoje ponude za poslovne korisnike te je Tele2 poslovni portfolio sada dobio svoj zasebni slogan: ‘’I riječi i djela’’.

"Kao što svojim korisnicima obećajemo kako ćemo im isporučiti najveću vrijednost za novac, tako sada tomu dodajemo i obećanje kako ćemo imati fleksibilan pristup svakom korisniku. Kako je Tele2 i sam srednje velika tvrtka, razumijemo potrebe takvih poslovnih korisnika i ostat ćemo fleksibilni kako bismo im pružili najbolju moguću korisničku podršku. Svaku ćemo tvrtku tretirati kao da je najveća. Tele2 se na rezidencijalnom tržištu već dokazao kao pružatelj najveće vrijednosti za novac, a sada je došlo vrijeme da tu poziciju potvrdimo i na tržištu poslovnih korisnika", objašnjava Hrvoje Grčić, direktor prodaje za poslovne korisnike Tele2 Hrvatska.

"Recesijska ponuda" koju Tele2 sada donosi sastoji se od postojećeg tarifnog portfolija uz fiksno-mobilna VPN rješenja i pouzdanih funkcionalnosti koje nude kontrolu nad troškovima. Iz tvrtke ističu i kako suprije predstavljanja VPN rješenja i funkcionalnosti za kontrolu, poslovni korisnici svakoga mjeseca u prosjeku štedjeli 30 posto na svojim mobilnim telekomunikacijskim uslugama prelaskom na Tele2 mrežu.

Tele2 poslovni tarifni portfolio čine Unlimited Business, Knock-out, Revolucija te Super business tarife. Upravo je na Unlimited tarifama Tele2 sada ponudio promociju od 30 posto popusta na mjesečnu naknadu, ističe se među ostalim u priopćenju. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

Ne VJERUJEM više vašim tarifama i REVOLUCIJAMA kada je izašla famozna revolucija koja je glasila bez limita,bez ograničenja,bez muljaže,bez skrivenih iznenađenja ….. pa ste nakon toga pokušali a djelom i uspjeli ograničili ste tu tarifu na max 5000 min. i smatram da smo mi korisnici vaše usluge i to BAŠ OVCE ali još malo i ugovor ću raskinuti jer sad ima i VIP svoju revoluciju gdje potpisujem da nema skrivenih zamki jer vi niste bili od riječi i ne mogu vam vjerovati !!!!

New Report

Close