U tri proizvodna pogona u kompleksu prepunom zgrada od crvene cigle u centru Varaždina nekoliko stotina radnika svakodnevno u jednoj smjeni rade kvalitetne odjevne kolekcije. U Varteksu je novinare 24sata dočekao i ugostio Nenad Bakić, predsjednik uprave Varteksa. Proveo ih je kroz sva tri pogona. Tog dana u Varteks su stigli i dizajneri koji su Bakiću i suradnicima ekskluzivno predstavili novu žensku kolekciju poslovne elegancije.
– Prvo radimo prototipove odjeće, zatim oni nakon konzultacija idu na dodatnu doradu, ako je potrebno. Nakon toga izrađujemo kolekcijski uzorak, to je dorađena verzija koja se proizvodi u malom broju primjeraka. Ako nema više nikakvih izmjena, izrađujemo i lansiramo proizvod – objašnjava Bakić. Trenutačno Varteks lansira najnoviju elegantnu kolekciju namijenjenu poglavito mlađim osobama, naziva Varteks Young.
– Proizvodnju možemo podijeliti u nekoliko faza. Iz krojačnice sve kreće, od konca nadalje. Tu stroj cutter gotovo sve sam radi prema uputama na ekranu. Nakon toga počinje šivanje. Svi dijelovi s cuttera se pokupe i ljudi ih spajaju u manje segmente. Zatim se sve to prebacuje u montažu, srednji dio pogona, gdje se sastavljaju pojedini segmenti te dolaze na kraju do dorade i završnog peglanja. Nakon toga slijedi ono za nas najvažnije, a to je kontrola kvalitete. Ako je sve u redu, roba se šalje u skladište i priprema za otpremu, u naše dućane ili kupcima – objašnjava Miljenko Vidaček, direktor proizvodnje u Varteksu. Dodaje da je za izradu jednog odijela potrebno oko četiri sata. U prvom pogonu svaki dan proizvedu oko 500 odijela, a u drugom oko 400.
Varteks proizvodi široki asortiman robe – klasična odijela, sportske i klasične sakoe, muške i ženske kapute, komplete. Direktor proizvodnje naglašava da su jedna od najfleksibilnijih tvrtki u ovom dijelu Europe.
– Bili smo pred krajem, pred stečajem. Nevjerojatno smo zahvalni gospodinu Bakiću koji je zaslužan što smo još tu – zaključuju radnice.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Mogućnosti plasiranja naših tekstilnih proizvoda na domaće tržište su po meni iznimno dobre. Od policije, vojske, vatrogasaca, carinika, raznih kompanija kao što je Jadrolinija, HEP, HŽ, Pošta… preko hotelskih kuća, resrauranta, kafića… Znači, treba samo biti konkurentan, imati dobar design i kvalitetu produkata.
Uključite se u raspravu