Tehnika rebrandingom želi privući mlade u građevinu

Autor: Ana Roksandić , 19. lipanj 2024. u 11:53
Nakon više od 77 godina postojanja kompanija ima novi vizualni identitet kojim označava svoje novo doba/J. Regović/PIXSELL

Kompanija je osvježila svoj brend nakon dobre poslovne godine.

Najdugovječnija hrvatska građevinska kompanija Tehnika predstavila je svoj novi vizualni identitet, te je u zagrebačkom Meštrovićevom paviljonu sinoć održana prigodna izložba njihovih poznatih radova. Neke od najprepoznatljivijih Tehnikinih građevina su: Muzej suvremene umjetnosti, KD Vatroslav Lisinski i “Kockica”.

Nakon više od 77 godina odlučili su se za novu fazu, a Bojan Horvačić, predsjednik Uprave Tehnika kazao nam je kako rebranding neće biti samo vizualni, već se uvelike radi na tome da u trenutku kad se građevinski sektor bori s nedostatkom radnika budu radnicima privlačna kompanija.

“Krenuli smo prvo s rebrandingom zapošljavanja kako bi privukli što više mladih ljudi i pokazali se kao poželjni poslodavac. Nakon što smo krenuli s tim programom privlačenja zaposlenika, samo smo nekako prirodno nastavili dalje i to je dovelo do ovog predstavljanja’’, kazao je Horvačić.

Kvalitetni strani kadar

U borbi s nedostatkom radnika, Horvačić tvrdi da im je cilj privući kvalitetne radnike iz inozemstva.

98-postotni rast
Naglasio je kako je nakon niza kriznih godina 2023. bila izuzetno dobra i zabilježen je rast poslovnih prihoda od 98,7 posto. Tehnika trenutno ima 14 otvorenih gradilišta diljem Hrvatske, a kompanija planira širenje i na druga europska tržišta. Za Tehniku veliki cilj je privući mlade fakultetski obrazovne ljude da ne odlaze izvan zemlje već ostanu u Hrvatskoj.

“Mi smo jedno tridesetak mladih inženjera privukli u jedan program koji je pokrenut prije dvije i pol godine od kojih je većina ostala raditi s nama. Vrlo smo zadovoljni s njima, tako da vjerujem da je sustavni rad i mimo ovog rebrandinga donio do tih rezultata’’, izjavio je Horvačić.

Po pitanju stranih radnika, kojih je u Hrvatskoj sve više, predsjednik Uprave Tehnike naglasio je kako im je cilj privući one kvalitetne. Tehnika je bila među prvim kompanijama koje su nakon zagrebačkog i petrinjskog potresa izašle na teren.

Za novi vizualni izgled bio je zadužen tim iz agencije za odnose s javnošću 404 i njihov glavni dizajner Dario Dević koji je naglasio kako je novim logom pokušao što bolje prikazati humanističku notu ove građevinske firme.

Izložbu potpisuje potpisuje kreativan duo Ivan Dorotić i Maja Bosnić/J. Regović/PIXSELL

Naslijeđe koje živi
“Prije skoro godinu dana mi je na stol došao zadatak dizajniranja novog vizualnog identiteta Tehnike. Isprva sam se malo uplašio jer ne znam ništa o građevini, a riječ je o firmi koja postoji više od 70 godina. No onda sam kroz istraživanje otkrio da je Tehnika izgradila zgradu u kojoj sam odrastao i osnovnu školu u koju sam išao.

Puno građevina s kojima sam u životu imao doticaj i koje me okružuju napravila je Tehnika, zato ovim rebrandingom osim što komuniciramo stručnost i ozbiljnost koju Tehnika prirodno nosi sa sobom komuniciramo i tu humanističku notu. Povijest Tehnike je naslijeđe koje i danas živi u gradu’’, rekao je Dević.

Izložbu fotografija projekata Tehnike potpisuje kreativni dvojac Ivan Dorotić i Maja Bosnić koji su kazali kako je u povijesti Tehnike toliko projekata da su umjesto odabranih mogli biti i neki drugi projekti koji bi bili jednako poznati.

“Super je vidjeti da hrvatska firma tako dugo traje i odlično je da tu ima projekata od Kockice koja je iz ‘60-ih do projekata iz nedavnih godina. To pokazuje da dugo i dobro rade’’, zaključio je Dorotić.

30

mladih inženjera nedavno je došlu u Tehniku

Komentirajte prvi

New Report

Close