U trenutku kada je svoj ulazak na velika vrata regionalnog taksi tržišta najavio UBER, početak poslovanja u Srbiji najavila je i najveća hrvatska taksi kompanija, Cammeo grupa.
Cammeo grupa je nakon iscrpne analize srbijanskog tržišta i probnog rada svog franšiznog modela taksi poslovanja u Leskovcu, odlučila i službeno pokrenuti svoje poslovanje na području cijele Srbije, a od ove jeseni i Slovenije.
Osim Leskovca, Taxi Cammeo će tako od 1. kolovoza pružati usluge i stanovnicima Beograda.
Cammeo grupa je tijekom devet godina rada uspjela stvoriti važne preduvjete za razvoj kvalitetne, sigurne i pouzdane taksi usluge koja zadovoljava i najviše kriterije i potrebe modernog čovjeka kojem taksi predstavlja važno sredstvo u obavljanju svakodnevnih obaveza.
Poslovni model franšize omogućava svim potencijalnim i postojećim taksistima samostalno upravljanje vlastitom tvrtkom uz kompletnu tehničku, logističku i marketinšku podršku Cammeo grupe. Nositelji franšize pritom, naravno, moraju ispunjavati i poštivati visoke profesionalne standarde Cammeo grupe. Kroz poslovni model franšize, Cammeo grupa stvara snažnu mrežu kojom želi zauzeti čelnu poziciju na tržištu regije.
Cammeo grupa je inače u Srbiji već prisutna kroz Taxi Navigator, inovativni softverski sustav namijenjen taksi servisima, koji su u suradnji s direktorom Vladimirom Minovskim razvili djelatnici Cammeo grupe. Zbog niza funkcionalnosti koje olakšavaju i poboljšavaju komunikaciju između servisa i klijenata te optimiziraju poslovanje taksi kompanije, ovaj se sustav smatra jednim od najboljih na svijetu. Taxi Navigator već koriste taksi servisi u Zrenjaninu, Čačku, Leskovcu, Novom Sadu i Pančevu, a u ovom trenutku, u tijeku je implementacija sustava u još šest srbijanskih gradova.
Upravo je Taxi Navigator izuzetno važan čimbenik u razvoju i širenju Cammeo grupe, ali i u procesu prilagodbe cijene usluge realnom stanju i mogućnostima klijenata.
Cammeo grupa je tako prva taksi kompanija u cijeloj regiji koja je u potpunosti spremna suočiti se sa žestokom konkurencijom koja dolazi u vidu UBER-a.
Prilikom najave ulaska na tržište Srbije, direktor Cammeo grupe, Vladimir Minovski je rekao: “Cammeo grupa ulaže mnogo znanja i sredstava u razvoj i unaprjeđenje kvalitete svoje usluge. U svojem radu koristimo najmoderniju tehnologiju i opremu, a izuzetno nam je važna i sustavna edukacija naših franšiznih partnera. Zbog toga smo i odlučili ući na tako veliko i zahtjevno tržište kao što je tržište Srbije. Uvidjeli smo priliku i odlučili pokrenuti svoje poslovanje, koje je u potpunosti prilagođeno tamošnjim tržišnim okolnostima i zakonskim regulativama. Vjerujem da ćemo u vrlo kratkom roku uspjeti ostvariti željene poslovne rezultate i stvoriti preduvjete za daljnje širenje na regiju. Isto tako, siguran sam da UBER nikada neće moći postići kvalitetu usluge koju Taxi Cammeo ima pa se stoga nimalo ne bojimo njihovog dolaska. Dapače, ona za nas predstavlja izazov i poticaj da budemo još bolji”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Čini mi se da su prethodni komentari zluradi te kao neko ko se imao prilike uveriti u kvalitet Cammeo franšize, mogu kompetento reći : izvrsna aplikacija, partneri za pozeleti a klijenti prezadovoljn.
No, kako to obično biva na našim prostorima, retkost je pohvaliti svoje, domaće.
Izvrstan posao su ueradili ovde. Skoro bankrotirali proslu godine. Sljedeci logicni korak je ekspanzija i prodaja fransiza naivcima
možda je firma skoro bankrotirala, ali gazde sigurno nisu…
Izvrstan posao su ueradili ovde. Skoro bankrotirali proslu godine. Sljedeci logicni korak je ekspanzija i prodaja fransiza naivcima
Uključite se u raspravu