Kako pojašnjavaju iz Vrbovca, radi se o složenom sustavu koji za cilj ima razvoj inovacija i internih komunikacijskih kanala u svrhu prikupljanja, razmjene i razvoja ideja svih zaposlenika na razini kompanije, a sve kako bi se unaprijedili poslovni procesi i ukupno poslovanje. U piKLUB do sada je pristiglo više od 220 ideja zaposlenika, od čega je čak 45 ideja nagrađeno i realizirano.
Mnoge od tih ideja olakšale su svakodnevne radne zadatke i riješile postojeće potrebe, ostvarile velike uštede u poslovanju, unaprijedile i ubrzale poslovne procese. Mate Štetić, predsjednik Uprave PIK Vrbovca, ističe kako su piKLUB-om, osim Uprave PIK Vrbovca, zadovoljni i zaposlenici, što najbolje potvrđuje odaziv i ostvareni rezultati, no jednako tako i rezultati provedenog istraživanja interne javnosti. Naime, čak 89,1 posto zaposlenika zna za postojanje piKLUB-a i to zahvaljujući razvijenoj internoj komunikaciji i svojim voditeljima. 73,1 posto zaposlenika zna kome se treba obratiti s idejom, a čak 89,7 posto je upoznato sa sustavom nagrađivanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu