Surf’n’Fries otvara nove objekte u Hrvatskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu

Autor: Marija Crnjak , 07. srpanj 2021. u 06:44
Foto: Goran Kovacic/PIXSELL

Kako je poznato, u rujnu 2020. je potpisan ugovor s tvrtkom Rapid Retail koja je u ulozi franšizera Surf’n’Fries, te su se Surf’n’Fries krumpirići trebali jesti na poznatim stadionima, od Old Trafforda u Manchesteru do Stade de Francea.

Iako dobar dio od ukupno 54 lokacija u svijetu na kojima posluju franšize lanca brze hrane Surf’n’Fries u pandemiji nije mogao ni biti otvoren zbog mjera, projekt poduzetnika Andrije Čolaka ne stagnira. U međuvremenu je ovih dana otvoren mobilni objekt na Rabu, otvara se fiksni lokal u Osijeku, a potpisan je i ugovor za otvaranje lokala u britanskom Brightonu i to će nam ujedno biti i prvi fiksni lokal u UK, otkrio nam je Čolak u utorak. “U pandemiji nam nije pao broj franšiza, a nije bilo ni značajnog rasta, a najveći izazov je što zbog zatvaranja nismo uopće mogli realizirati ugovor o lokalima na stadionima u Francuskoj i UK, potpisan prije gotovo godinu dana”, ističe Čolak.

Kako je poznato, u rujnu 2020. je potpisan ugovor s tvrtkom Rapid Retail koja je u ulozi franšizera Surf’n’Fries, te su se Surf’n’Fries krumpirići trebali jesti na poznatim stadionima, od Old Trafforda u Manchesteru do Stade de Francea, francuskog nacionalnog stadiona u Parizu. Kako je zbog pandemije sve do sada bilo zabranjeno okupljanje na stadionima, taj ugovor do sada nije zaživio. U međuvremenu ekipa Surf’n’Friesa i dalje razvija svoju inovaciju aparata koji izbacuje svježe pržene krumpiriće u kartonsko pakiranje. Zasad jedini automat postavljen je u Plodinama u Rijeci.

“Usto radimo na transformaciji menija, jačamo segment piletine koja je na globalnoj razini sve popularnija u biznisu brze hrane, uz stagnaciju govedine. Usto proširujemo meni iz “snacka” u “full menu”, uvodimo doručak, s tim da nam je i dalje fokus na kvalitetnim sastojcima i lokalnim dobavljačima. Radimo i na uvođenju retail proizvoda u ponudu poput čipsa, što će se dobro nasloniti na već dobro poznati brend naših krumpirića”, ističe Andrija Čolak.

Komentirajte prvi

New Report

Close