Ulazeći u novu sezonu zapošljavanja, Sunčani Hvar otvara svoja vrata za više od 500 sezonalnih zaposlenika, a s obzirom na gotovo popunjen hotel Amforu već krajem ožujka, prvi sezonski radnici očekuju se sredinom mjeseca. To su prvenstveno lokalni zaposlenici, koji čine kadar stalnih sezonaca koji se u Sunčani Hvar vraća već godinama na iste ili više pozicije, priopćeno je iz Sunčanog Hvara.
Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti i bez izmjena:
Takva strategija razvoja ljudskih potencijala proizlazi iz fokusa kompanije na održivi razvoj, te uz kontinuirano obrazovanje postojećih ljudskih potencijala, značajno se ulaže i u razvoj i osposobljavanje mladih, stalnih sezonskih radnika s otvorenim mogućnostima stalnog zaposlenja.
Najveći broj sezonskih radnika sukladno obujmu posla očekujemo krajem svibnja, a dužina trajanja radnog odnosa uvelike ovisi o dužini trajanja sezone, koja je u Sunčanom Hvaru prolongirana do konca listopada. S obzirom na prošlogodišnji rast prihoda odjela hrane i pića za gotovo 20%, poseban je naglasak ove godine na regrutaciji zaposlenika sa ekstenzivnim iskustvom u vodećim restoranima i barovima u srodnim ekskluzivnim turističkim destinacijama.
Svakom sezonskom radniku od strane Sunčanog Hvara omogućen je smještaj u hotelu koji je namjenjen isključivo za smještaj sezonaca, kao i tri obroka dnevno za vrijeme zaposlenja. Plaće su izuzetno konkurentne u okvirima hrvatske hotelijerske industrije, a svo prodajno osoblje dodatno se motivira kroz razvijenu transparentnu politiku bonusa i priznanja.
Upotrebom novih medija kao što su LinkedIn i Facebook, te razvijanjem online sistema regrutacije, kroz niz kratkih upitnika koji u kraćem vremenskom roku omogućuju utvrđivanje vještina i psiholoških osobina kandidata samo su neki od novih alata kojima se koristimo u ovoj kampanji. Isto tako, s obzirom na udaljenost Hvara, osim već tradicionalnih Dana otvorenih vrata koje organiziramo, nerijetko uži krug kandidata za pozicije voditelja intervjuiramo koristeći Skype.
Svake godine razvijamo nove programe treninga zaposlenika, kao i plan edukacija, kako bismo širili i utvrđivali svoju vlastitu mrežu znanja i vještina u skladu sa vodećim svjetskim trendovima na području hotelskih operacija, Internet marketinga i novih tehnologija u hotelijerstvu.
Krajnji nam je cilj ovogodišnje kampanje da svi naši zaposlenici sukladno svojim interesima, znanjima i vještinama, poslovno iskustvo u Sunčanom Hvaru pretvore u uspješnu dugogodišnju karijeru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Hvaru nedostaju hoteli sa SPA ponudom, trgovalčki centar sa ponudom
brendova, heliodrom koji je bolje opremljen…zdravstveni turistički centri,
bolje ceste ktor Grad i zaobilaznica, te proširenje T2 zona u okolnim mjestima ,
tipa MILNA, Zaraće itd..
Što se pak tiče Sv,Nedelje…Plenkovića ne mogu smisliti, pa kad se inapravi
novi tunel, pitanje je ceste uz obalu – još uvijek otvoreno.,…..!
Mozete i meni javiti kako se prijaviti na tom poslu?
Pa kako se prijaviti za posao na Suncanom Hvaru?
Uključite se u raspravu