Električna vozila su danas sasvim uobičajeni izbor za kupce i korisnike novih automobila, a sve se više radi na uklanjanju “prepreka” koje ipak još sprečavaju masovnu elektromobilnost, među kojima su, bar kad je o domaćem tržištu riječ, visoka cijena e-vozila, njihov ograničeni doseg te često problematična infrastruktura punionica.
S druge strane, upravo danas Rimac Automobili predstavljaju svoj “hypercar”, nov električni automobil nastao upravo u Hrvatskoj. Kakvo je stanje na domaćem tržištu, posebno u segmentu poslovnih korisnika, analizira Hrvoje Radoš, predsjednik Uprave ALD Automotive Hrvatska
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu