Ugostiteljski lanac Submarine, koji posluje u sastavu grupe The Garden Brewery, krenuo je sa širenjem na europsko tržište, otvaranjem prve ekspoziture u Bukureštu.
Cilj im je da se Submarineov burger može pojesti u svakom većem europskom gradu. Tvrtka koju je Financial Times proljetos uvrstio na listu najbrže rastućih u Europi, u ovoj će godini ostvariti rast prihoda od 80 posto, otkrio nam je Dragoljub Božović, suosnivač i izvršni direktor Submarinea.
“Izabrali smo Rumunjsku kao prvu jer je tržište slično hrvatskom, a brzo raste, i nije još zasićeno ovakvim proizvodima. Usto, tamo je jako dobro razvijena mreža Glovo s kojom već surađujemo.
Krenuli smo s konceptom virtualnog restorana s dostavom, no plan je i otvaranje fizičkih restorana, jer se tako najbolje promovira brend.
U 2022. plan je otvoriti još toga u Rumunjskoj, te nastaviti širenje po Europi, tu su Mađarska, Poljska, Italija. Izniman je posao ispred nas, ali i veliki su izazovi držati kvalitetu namirnica i brenda na tržištima koje još uvijek ne poznajemo dovoljno,” pojasnio nam je Božović.
Zahvaljujući jakom partneru na polju logistike, Submarine je uspio od početka zadržati dobavljače namirnica, od malog proizvođača pancete do ličkog krumpira.
Usto, u širenje idu kao vlasnici lokala, a ne putem franšize, i po tome su prva hrvatska ugostiteljska kompanija koja ide na europsko tržište.
“Koncept vlasništva jamči bolju kontrolu nad poslovanjem i u konačnici bolju zaradu. Zahtijeva i više posla i ulaganja, no imamo jak tim koji to može izvesti, kao i jaku podršku financijskih partnera. No, ubuduće su mogući različiti modeli širenja, uključujući franšizu”, kaže Božović.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu