Dobra reputacija jedan je od osnovnih kriterija koji, kod potencijalnog poslodavca, razmatra svaki kandidat. Iako su najbolji pokazatelji poželjnog poslodavca profitabilnost i uspjeh, trendovi pokazuju kako kandidati, pogotovo mlađi kadar, na vrh liste prioriteta stavlja neke druge kriterije i uvjete poput ugodne radne atmosfere ili međuljudskih odnosa.
Prepoznavši važnost upravo tih segmenata te s ciljem stvaranja dobre radne klime i kulture, zadržavanja kvalitetnih zaposlenika i zapošljavanja visokomotiviranih kadrova, Hrvatska Lutrija se, uz kvalitetno i sustavno oblikovanu employer branding strategiju, istaknula kao itekako poželjan poslodavac.
Kvaliteta komunikacije prema bivšim, sadašnjim i budućim zaposlenicima, od neprocjenjive je važnosti u stvaranju imidža te je u skladu s time u posljednjih je nekoliko godina Lutrija pokrenula niz aktivnosti i procesa povezanih s unapređenjem imidža poželjnog poslodavca.
Formiranje tima zaposlenika
Prva faza započela je formiranjem tima zaposlenika koji su nositelji svih aktivnosti – članovi tima prošli su stručnu edukaciju iz područja employer brandinga te na koji način isti razvijati, a tim čine zaposlenici s područja ljudskih potencijala, marketinga te korporativnih komunikacija čime se razvija suradnja unutar različitih odjela, službi i sektora Hrvatske Lutrije.
Uz podršku Uprave, tim je odlučio kako će brend poslodavca početi graditi interno, prije svega aktivnostima koje su usmjerene na postojeće zaposlenike, a potom eksterno kroz aktivnosti usmjerene prema privlačenju potencijalnih kandidata i stvaranju imidža.
Svaka od tih aktivnosti polučila je odličnim rezultatima, a prije svega tu treba istaknuti nekoliko projekata: uključivanje zaposlenika u online edukaciju Elements of AI, sadržaj vezan uz umjetnu inteligenciju koji je svim prijavljenim sudionicima dao širu sliku o pojmu umjetne inteligencije i primjeni iste.
Potom, natjecanje zaposlenika pod nazivom #NajNajAmbasador namijenjeno zaposlenicima na radnom mjestu prodavača, a koje se održalo u čak tri kategorije: #najmentor, #najosmijeh i #najbržiprst. Najznačajnija odlika ovog natjecanja bila je činjenica da su zaposlenici predlagali jedni druge u pojedinoj kategoriji, a pobjednici su izabrani temeljem glasova svojih kolega.
Ovo uspješno natjecanje potaknulo je na organizaciju još jednog, a projekt pod nazivom “Probudimo božićni duh u Lutriji” organiziran je tijekom mjeseca prosinca. Natjecanjem je potaknut ne samo božićni duh među lutrijašima, već i kreativnost, maštovitost, originalnost, jedinstvenost i timska suradnja svih uključenih.
Natjecanje je također održano u tri kategorije, a zaposlenici su se mogli prijaviti za: #najčestitku, #najfotografiju i #najured. Ova aktivnost pokazala je složnost, jedinstvo, ugodno radno okruženje i odličnu atmosferu odnosno da je za radost i veselje koje donosi blagdansko vrijeme, potrebno malo dobre volje i kreativnosti koja se krije u svakom zaposleniku.
Samostalne akcije zaposlenika
Hrvatska Lutrija je izuzetno ponosna i na akcije koje iniciraju i sami zaposlenici – povodom Svjetskog dana zaštite okoliša, zaposlenici su se pridružili različitim volonterskim akcijama čišćenja okoliša, nekoliko je volonterskih akcija organizirano u Skloništu za nezbrinute životinje Dumovec, a svi zaposlenici sudjelovali su i u humanitarnim akcijama u kojima se prikupljala pomoć za pet različitih udruga po izboru samih zaposlenika.
Treba istaknuti kako je Hrvatska Lutrija i potpisnik Povelje o raznolikosti, čime je prihvatila javno podržavati, štititi i razvijati raznolikost u svom okruženju. Potpisivanje ove Povelje znači prepoznavanje politika raznolikosti kao strateškog sredstva, izvora napretka, kreativnosti i inovativnosti te promicanje ravnopravnosti svih zaposlenika neovisno o spolu, spolnoj orijentaciji, rasnom ili etničkom podrijetlu, vjeri ili uvjerenju, invaliditetu, dobi i drugo.