Na ukupno šest tisuća četvornih metara prostora nalazit će se supermarket veličine dvije tisuće četvornih metara, te skladište od tisuću kvadrata, dok će se na etaži od tri tisuće četvornih metara nalaziti pekarnica, mesnica, caffe bar i igraonica za djecu. Ukupna investicija procjenjuje se na 60 milijuna kuna. Bivšu tvornicu “Mosor” Studenac je nedavno kupio od zagrebačke tvrtke “Miaro”. “Riječ je o izuzetno atraktivnoj lokaciji. Naime, buduća brza cesta Trogir – Omiš izlazit će sto metara južno od budućeg velikog trgovačkog centra. U sklopu centra osiguran je parking za 400 automobila. Već smo krenuli u proceduru i pripreme ishođenja dozvola i nadamo se otvorenju za Božić 2008. godine”, kazao je vlasnik Studenca, Josip Milavić. Trgovački lanac Studenac jedan je od tri vodeća lanca u Splitsko-dalmatinskoj županiji, uz Kerum i Tommy. Tvrtka posluje od studenog 1991. godine, kada je otvoreno veleprodajno skladište u Dućama te nekoliko prodavaonica u Omišu i okolici. Studenac danas čini preko 150 marketa i supermarketa unutar tri županije (Šibensko-kninska, Splitsko-dalmatinska i Dubrovačko-neretvanska), te tri distributivna centra, u Dugopolju, na splitskom TTTS-u i u Metkoviću. Zapošljava oko 1400 djelatnika. U prvih šest mjeseci ove godine Studenac bilježi rast prometa od 15 posto, a planirani ukupni prihod za ovu godinu je 1,2 milijarde kuna. U prošloj godini Studenac je ostvario prihod od milijardu kuna. “Godišnje rastemo stabilnih petnaestak posto, a na razini Hrvatske zauzimamo mjesto desetog trgovca, uključujući i strane trgovačke lance. U Dalmaciji smo po prometu drugi, odmah iza Keruma”, ističe Milavić. Studenac je jedan od osnivača hrvatskog nacionalnog lanca CBA u kojem je logistiku i planove udružilo osam trgovaca iz istočne, sjeverne i južne Hrvatske. Sa početna 323 objekta CBA je “narastao” na oko šesto objekata, što čini sveukupno gotovo 90.000 četvornih metara trgovačkog prostora. Udvostručen je i broj djelatnika sustava koji danas zapošljava četiri tisuće ljudi. Ostvareni su i početni ciljevi zaštite domaće maloprodaje te kroz to i domaće proizvodnje kroz minimalno 70-postotnu zastupljenost roba domaćih proizvođača na policama. Prema ostvarenom prometu od 3,45 milijarde kuna (s PDV-om) u 2006. godini drugi su po veličini u Hrvatskoj. Unutar CBA, Studenac ima 33 posto učešća u prometu. CBA širi vlastitu maloprodajnu mrežu te uskoro otvara svoj prvi supermarket u Krapini, a u Zagrebu je kupio 36 tisuća četvornih metara zemljišta za budući distributivni centar. “Prije tri tjedna uselili smo u upravnu zgradu u budućem distribucijskom centru CBA u Zagrebu. Članice CBA će na taj način uz razvoj svojih tvrtki imati zajednički interes kroz jednake udjele u CBA maloprodaji. Investicija se procjenjuje na oko 15 milijuna eura. Zajedničko investiranje svih osam članica jamči dugoročni razvoj CBA. Cilj nam je u tri iduće godine dosegnuti 300 milijuna kuna prihoda preko CBA trgovine.”, ističe Milavić.
Hotelijerstvo i turizam
Studenac se okreće turizmu pa je nedavno kupio hotel Ruskamen u Omišu, te zemljište u Dugom Ratu, u blizini auto-kampa Ribnjak, te u Omišu i na splitskom Mertojaku. Otvorenje hotela planirano je za 2009. godinu. Hotel Ruskamen sa tri zvjezdice ima 450 kreveta, smješten je na površini od 40 hektara, a plaćen je sto milijuna kuna. Sa dodatnih 25 milijuna kuna isplaćeno je dvije tisuće malih dioničara. Uz kamp Ribnjak Studenac je kupio parcelu od 8000 m2 za gradnju aparthotela s četiri zvjezdice i 45 soba. U Omišu je kupio 8000 m2 zemljišta za 17 mil. kuna na kojem planira izgraditi hotel s tri zvjezdice i 75 soba, ukupne vrijednosti oko 10 mil. eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu