Studenac, jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, ujedno i lanac s najvećom mrežom prodavaonica, u svibnju je preuzeo trgovački lanac Strahinjčica d.o.o. koji posluje u 47 maloprodajnih objekata na području Zagorja i okolice te zapošljava gotovo 200 zaposlenika. Također, lanac se može pohvaliti i tradicijom koja seže od daleke 1947. godine.
Novo preuzimanje nastavak je kontinuiranog rasta kojeg kompanija ostvaruje posljednjih godina, a nakon prošlogodišnjih akvizicija, među kojima se ističe preuzimanje dubrovačkog lanca Pemo d.o.o. i kutinske Lonije, Studenac je otvorio svoja vrata i kupcima Krapinsko-zagorske županije sa čak 33 prodavaonice te učvrstio svoje pozicije u Zagrebačkoj i Varaždinskoj županiji s 11, odnosno dvije prodavaonice te gradu Zagrebu koji je ovom akvizicijom dobio dodatnu Studenac prodavaonicu. Ovim preuzimanjem Studenac je potvrdio svoju poziciju lanca s najvećim brojem prodavaonica u Hrvatskoj, njih 1136 zajedno s akviziranim prodavaonicama.
„Studenac nastavlja sa svojom poslovnom strategijom rasta i razvoja, a preuzimanjem lanca Strahinjčica ojačali smo i našu poziciju u središnjoj i sjevernoj Hrvatskoj. Pridruživanje prodavaonica Strahinjčice u mrežu Studenca ponovno potvrđuje našu tezu kako proximity formati poput naših imaju velike potencijale i prednosti, a mi ih uspješno koristimo kako bismo se uklopili u različite nove lokalne zajednice, ali i dublje integrirali u one u kojima smo već prisutni. Uz postupno unaprjeđenje svih poslovnih aspekata, zadržat ćemo vrijednost koju lanac predstavlja svojim kupcima i zaposlenicima te je dodatno obogatiti i vrijednostima Studenca“, izjavio je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.
„Danas smo dovršili proces prodaje Strahinjčice kojim ona svoje poslovanje nastavlja u sasvim novom obliku. Koristim priliku da se zahvalim svim našim partnerima s kojima smo surađivali dugi niz godina, kao i našim zaposlenicima s kojima smo zajedno gradili Strahinjčicu u desetljećima iza nas. Vjerujem da će pridruživanje Studencu donijeti nove ideje i osigurati daljnji rast i jačanje tržišnog udjela kompanije unutar naše regije,“ ovom prilikom izjavio je Miljenko Goluban, dosadašnji vlasnik Strahinjčice.
Sljedeća faza je integracija novog lanca i rebrandiranje prodavaonica u Studenac prodavaonice te obogaćivanje asortimana i uvođenje dodatnih usluga. Kupce, uz redovite tjedne akcije, u Studencu dodatno očekuju popusti dobrodošlice, posebne akcije te brojne pogodnosti mobilne aplikacije Moj Studenac. Spomenuto područje bogatije je tako za niz novih Studenac prodavaonica proximity formata koje kupcima omogućavaju bržu i praktičniju svakodnevnu kupnju uz bogatu ponudu i ugodnu, dobrosusjedsku atmosferu.
Studenac, s preko 1100 prodavaonica i više od 5700 zaposlenika, nastavlja sa svojom poslovnom strategijom rasta i razvoja, modernizacijom poslovnih procesa te integracijom u lokalne zajednice kako bi se što bolje pozicionirao kao najbolji izbor u svakom susjedstvu u kojem je prisutan nudeći svojim kupcima „i sitno i bitno“.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu