Zeleno gospodarstvo
Digitalna transformacija

Strateški cilj očuvanja okoliša Tifon provodi i kroz operativno poslovanje

Bespapirna razmjena dokumenata pokazatelj je da brigu o okolišu i društvenu odgovornost tvrtke mogu voditi u svim segmentima poslovanja.

PD VL native tim
23. veljača 2022. u 22:00
Siniša Komnenović, predsjednik Uprave Tifona/Tifon

Dugoročna strategija održivosti, u skladu sa smjernicama europskog Zelenog plana, karakteristika je poslovanja tvrtke Tifon.

Riječ je o kompaniji koja je u javnosti poznata po tome da se u poslovanju vodi najnovijim trendovima na području ekologije, nudeći tržištu održive materijale te goriva s niskom razinom ugljika, ali i stalnim provođenjem aktivnosti za prelazak na čisto kružno gospodarstvo.

“Implementacijom održive strategije i to kroz uvođenje konkretnih mjera, aktivno dajemo svoj doprinos u zaustavljanju klimatskih promjena, obnovi biološke raznolikosti i očuvanja okoliša. Našim je kupcima poznato kako su svi mobilni i statični spremnici za goriva opremljeni vrhunskom opremom koja osigurava da isparavanja goriva budu svedena na najmanju mjeru”, istaknuo je Siniša Komnenović, predsjednik Uprave Tifona.

Navodi i kako se sve zbrinjavanje otpada u Tifonu obavlja isključivo na ekološki prihvatljiv način, uz upotrebu suvremenih tehnologija i najviših standarda zaštite kod gradnje novih objekata. Osim toga, sto posto električne energije ova tvrtka dobiva iz obnovljivih izvora.

Briga o okolišu kroz digitalizaciju
Nabavom zelene električne energije, Tifon je aktivno podigao razinu energetske učinkovitosti, a učinkovitost u poslovanju postigli su kroz digitalizaciju administrativnog poslovanja. Ova kompanija jedna je od prvih u Hrvatskoj koja je prije šest godina postepeno započela tranziciju na bespapirno poslovanje.

“Od 2016. godine započeli smo proces digitalne razmjene poslovnih dokumenata s našim dobavljačima. Time smo uveli automatizaciju u knjigovodstveno i računovodstveno poslovanje te ubrzali operativnost. Procesom uvođenja e-računa krenula je naša digitalna transformacija, što je još jedan od pokazatelja da je očuvanje okoliša dio našeg poslovnog identiteta”, naglašava Komnenović.

100

posto električne energije Tifon dobiva iz obnovljivih izvora čime je podigao razinu energetske učinkovitosti

Edukacija i veće zadovoljstvo zaposlenika
Bespapirna razmjena dokumenata, dodaje, pokazatelj je da brigu o okolišu i društvenu odgovornost tvrtke mogu voditi u svim segmentima poslovanja. Time se ne štedi samo papir, a posredno čuvaju šume i voda, nego se ujedno povećava kvaliteta i zadovoljstvo zaposlenika kroz automatizaciju operativnog poslovanja.

“U Tifonu je zaposleno oko 500 visoko motiviranih i obrazovanih djelatnika i svi su jednako odgovorni za provođenje propisa i preporuka o zaštiti okoliša. Iznimno ulažemo u razvoj njihovih kompetencija i stalnu edukaciju.

U operativnom poslovanju, kroz digitalnu razmjenu dokumenata, povećali smo brzinu unosa i točnost podataka putem automatiziranog učitavanja zaprimljenih e-računa. Pohranom dokumenata u elektronički arhiv dobili smo sigurnost, potpuno minimizirali mogućnost gubitka dokumenata i višestruko skratili proces pretraživanja arhiva”, pojašnjava predsjednik Uprave Tifona.

Priznanje za digitalnu izvrsnost
Zbog digitalne izvrsnosti, koja se kod Tifona očituje i primjenom ostalih e-knjigovodstvenih isprava, vodeći informacijski posrednik za razmjenu digitalnih dokumenata, servis mojeRačun, dodijelio im je Premium zeleni certifikat.

Riječ je o priznanju u sklopu projekta Zeleni certifikat koji je pokrenut 2021. godine s ciljem odavanja priznanja tvrtkama koje, osim što su uspješno implementirale digitalizirane procese u svoje poslovanje, svojim djelovanjem poboljšavaju kvalitetu života te pozitivno utječu na okoliš i zajednicu.

“Suradnju sa servisom mojeRačun započeli smo još 2016. godine, a otada aktivno podržavamo i njihove ekološke kampanje koje uvijek provode zajedno s partnerima i korisnicima.

Premium zeleni certifikat koji su nam dodijelili pokazatelj je da smo uspješno implementirali digitalna rješenja, ali ono što je još važnije, da je prepoznat naš strateški cilj očuvanja okoliša i trajne brige o zaposlenicama i zajednicama u kojima poslujemo”, ističe Siniša Komnenović.

Kroz ovaj projekt, dodaje, cilj je potaknuti i druge tvrtke, ali i građane da se okrenu ekološki prihvatljivijim rješenjima. Mali korak prema zelenim tehnologijama, uz veću obzirnost prema javnom prostoru i stjecanje navike recikliranja otpada, mogu već danas postaviti temelje zelene budućnosti kojoj težimo.

“Imamo veliku odgovornost prema budućim generacijama okrenuti gospodarstvo u novom smjeru, tako da se već danas odlučimo živjeti zdraviji i zeleniji život. Europska unija pred nas je stavila velike izazove, no srećom postoje brojni primjeri kako možemo postepeno, kroz digitalizaciju poslovanja i biranje ekološki prihvatljivijih rješenja, biti aktivni sudionici pozitivnih promjena u društvu”, zaključuje Komnenović.

Projekt Zeleni certifikat
Dodajmo još kako je i Zeleni certifikat projekt koji je servis mojeRačun pokrenuo u suradnji s partnerima i korisnicima s ciljem promocije ekološki osviještenih i društveno odgovornih kompanija u Hrvatskoj.

Do sada je dodijeljeno više od 50 Zelenih i desetak Premium zelenih certifikata, a projekt se nastavlja i dalje s ciljem da se sve tvrtke u Hrvatskoj okrenu zelenom gospodarstvu i svojim djelovanjem konstantno poboljšavaju kvalitetu života te pozitivno utječu na okoliš i zajednicu.

* Sadržaj omogućio mojeRačun

New Report

Close