Dugoročna strategija održivosti, u skladu sa smjernicama europskog Zelenog plana, karakteristika je poslovanja tvrtke Tifon.
Riječ je o kompaniji koja je u javnosti poznata po tome da se u poslovanju vodi najnovijim trendovima na području ekologije, nudeći tržištu održive materijale te goriva s niskom razinom ugljika, ali i stalnim provođenjem aktivnosti za prelazak na čisto kružno gospodarstvo.
“Implementacijom održive strategije i to kroz uvođenje konkretnih mjera, aktivno dajemo svoj doprinos u zaustavljanju klimatskih promjena, obnovi biološke raznolikosti i očuvanja okoliša. Našim je kupcima poznato kako su svi mobilni i statični spremnici za goriva opremljeni vrhunskom opremom koja osigurava da isparavanja goriva budu svedena na najmanju mjeru”, istaknuo je Siniša Komnenović, predsjednik Uprave Tifona.
Navodi i kako se sve zbrinjavanje otpada u Tifonu obavlja isključivo na ekološki prihvatljiv način, uz upotrebu suvremenih tehnologija i najviših standarda zaštite kod gradnje novih objekata. Osim toga, sto posto električne energije ova tvrtka dobiva iz obnovljivih izvora.
Briga o okolišu kroz digitalizaciju
Nabavom zelene električne energije, Tifon je aktivno podigao razinu energetske učinkovitosti, a učinkovitost u poslovanju postigli su kroz digitalizaciju administrativnog poslovanja. Ova kompanija jedna je od prvih u Hrvatskoj koja je prije šest godina postepeno započela tranziciju na bespapirno poslovanje.
“Od 2016. godine započeli smo proces digitalne razmjene poslovnih dokumenata s našim dobavljačima. Time smo uveli automatizaciju u knjigovodstveno i računovodstveno poslovanje te ubrzali operativnost. Procesom uvođenja e-računa krenula je naša digitalna transformacija, što je još jedan od pokazatelja da je očuvanje okoliša dio našeg poslovnog identiteta”, naglašava Komnenović.
Edukacija i veće zadovoljstvo zaposlenika
Bespapirna razmjena dokumenata, dodaje, pokazatelj je da brigu o okolišu i društvenu odgovornost tvrtke mogu voditi u svim segmentima poslovanja. Time se ne štedi samo papir, a posredno čuvaju šume i voda, nego se ujedno povećava kvaliteta i zadovoljstvo zaposlenika kroz automatizaciju operativnog poslovanja.
“U Tifonu je zaposleno oko 500 visoko motiviranih i obrazovanih djelatnika i svi su jednako odgovorni za provođenje propisa i preporuka o zaštiti okoliša. Iznimno ulažemo u razvoj njihovih kompetencija i stalnu edukaciju.
U operativnom poslovanju, kroz digitalnu razmjenu dokumenata, povećali smo brzinu unosa i točnost podataka putem automatiziranog učitavanja zaprimljenih e-računa. Pohranom dokumenata u elektronički arhiv dobili smo sigurnost, potpuno minimizirali mogućnost gubitka dokumenata i višestruko skratili proces pretraživanja arhiva”, pojašnjava predsjednik Uprave Tifona.
Priznanje za digitalnu izvrsnost
Zbog digitalne izvrsnosti, koja se kod Tifona očituje i primjenom ostalih e-knjigovodstvenih isprava, vodeći informacijski posrednik za razmjenu digitalnih dokumenata, servis mojeRačun, dodijelio im je Premium zeleni certifikat.
Riječ je o priznanju u sklopu projekta Zeleni certifikat koji je pokrenut 2021. godine s ciljem odavanja priznanja tvrtkama koje, osim što su uspješno implementirale digitalizirane procese u svoje poslovanje, svojim djelovanjem poboljšavaju kvalitetu života te pozitivno utječu na okoliš i zajednicu.
“Suradnju sa servisom mojeRačun započeli smo još 2016. godine, a otada aktivno podržavamo i njihove ekološke kampanje koje uvijek provode zajedno s partnerima i korisnicima.
Premium zeleni certifikat koji su nam dodijelili pokazatelj je da smo uspješno implementirali digitalna rješenja, ali ono što je još važnije, da je prepoznat naš strateški cilj očuvanja okoliša i trajne brige o zaposlenicama i zajednicama u kojima poslujemo”, ističe Siniša Komnenović.
Kroz ovaj projekt, dodaje, cilj je potaknuti i druge tvrtke, ali i građane da se okrenu ekološki prihvatljivijim rješenjima. Mali korak prema zelenim tehnologijama, uz veću obzirnost prema javnom prostoru i stjecanje navike recikliranja otpada, mogu već danas postaviti temelje zelene budućnosti kojoj težimo.
“Imamo veliku odgovornost prema budućim generacijama okrenuti gospodarstvo u novom smjeru, tako da se već danas odlučimo živjeti zdraviji i zeleniji život. Europska unija pred nas je stavila velike izazove, no srećom postoje brojni primjeri kako možemo postepeno, kroz digitalizaciju poslovanja i biranje ekološki prihvatljivijih rješenja, biti aktivni sudionici pozitivnih promjena u društvu”, zaključuje Komnenović.
Projekt Zeleni certifikat
Dodajmo još kako je i Zeleni certifikat projekt koji je servis mojeRačun pokrenuo u suradnji s partnerima i korisnicima s ciljem promocije ekološki osviještenih i društveno odgovornih kompanija u Hrvatskoj.
Do sada je dodijeljeno više od 50 Zelenih i desetak Premium zelenih certifikata, a projekt se nastavlja i dalje s ciljem da se sve tvrtke u Hrvatskoj okrenu zelenom gospodarstvu i svojim djelovanjem konstantno poboljšavaju kvalitetu života te pozitivno utječu na okoliš i zajednicu.
* Sadržaj omogućio mojeRačun