Što Mršić misli o rezultatima Podravke

Autor: Poslovni.hr , 26. travanj 2013. u 13:31
Zvonimir Mršić (Photo: Marijan Susenj/PIXSELL)

‘Posebno vrijedi istaknuti kako profitabilnost Grupe Podravka bilježi rast na svim razinama, ukoliko izvještajni rezultat korigiramo za navedenu jednokratnu stavku’.

Neto dobit Grupe Podravka, bez jednokratnih stavki, u prvom kvartalu 2013. godine iznosi 31,5 milijuna kuna, što predstavlja rast od 25 posto u usporedbi s neto dobiti prvog kvartala 2012. godine prikazane na usporediv način.

Rezultat poslovanja Grupe Podravka u prvom kvartalu 2013. godine pod značajnim je utjecajem jednokratnih stavki koje u razini neto dobiti ukupno iznose 40,5 milijuna kuna, te se odnose na otpremnine u skladu s Programom zbrinjavanja viška zaposlenika. Naime, u 2013. godini nastavljen je proces restrukturiranja poslovanja te je u skladu s time i u ovoj godini proveden program zbrinjavanja viška zaposlenika kojim je kompaniju uz stimulativne otpremnine napustilo 276 zaposlenika.

„Nastavkom procesa restrukturiranja kompanije, i u 2013. godini proveli smo stimulativni Program zbrinjavanja viška radnika za što je isplaćeno 40 milijuna kuna. Riječ je o jednokratnom utjecaju na rezultat poslovanja što će se dugoročno pozitivno odraziti na profitabilnost kompanije. Posebno vrijedi istaknuti kako profitabilnost Grupe Podravka bilježi rast na svim razinama, ukoliko izvještajni rezultat korigiramo za navedenu jednokratnu stavku“ – istaknuo je Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke prigodom objave poslovnih rezultata.

Ukupna prodaja Grupe Podravka u prvom kvartalu 2013. godine iznosila je 804,2 milijuna kuna te je za 1 posto niža u odnosu na isto razdoblje 2012. godine.

Prodaja strateškog poslovnog područja (SPP) Prehrana i pića iznosila je 619,5 milijuna kuna, što predstavlja smanjenje prodaje od 2 posto. Nešto niža razina prodaje strateškog poslovnog područja Prehrana i pića posljedica je manje prodaje u Hrvatskoj te na tržištima istočne i jugoistočne Europe. Niža prodaja na navedenim tržištima uzrokovana je padom potrošnje odnosno realnog prometa u trgovini na malo, odlukom o neisporuci robe takozvanim rizičnim kupcima te odlukom o prestanku prodaje svježeg mesa na kojem je ostvarivana nezadovoljavajuća razina profitabilnosti.

S druge strane, tržišta srednje Europe te zapadne Europe, prekooceanskih zemalja i Dalekog istoka bilježe porast prodaje, uz najveći doprinos Poljske, Mađarske, Slovačke te Njemačke i SAD-a.

Prodaja SPP Farmaceutika iznosila je 184,7 milijuna kuna, što predstavlja porast prodaje od 3 posto. Rastu prodaje SPP Farmaceutika najviše doprinose inozemna tržišta, koja bilježe rast od 5 posto, uz najveći doprinos tržišta Rusije, Srbije te Bosne i Hercegovine.

Promatrajući navedeno razdoblje, vidljiv je kvalitetan pomak i u upravljanju troškovima poslovanja. Opći i administrativni troškovi bilježe pad od oko 11 posto u usporedbi s istim razdobljem godinu ranije, prikazanim na usporediv način. Pored toga, i troškovi prodanih proizvoda bilježe pad od 3 posto što dovodi do rasta bruto dobiti koja za prvi kvartal 2013. godine iznosi 313,7 milijuna kuna.

 

 

Komentari (4)
Pogledajte sve

Drug ima 45.000 kuna mjesečno…to što će biti nakon njega s Podravkino njemu je sporedno. A biti će loše.


Što on može misliti, pa što on zna, pa on je diplomirani politolog. Što on zna o prehrambenom biznisu, što on zna o tržištu prehrane, što on zna o trendovima na tržištu, o tehnologiji, ssirovinama? Ništa, on jedino zna od PR. Jadna ti zemlja gdje ovakvi likovi vode najvrednije hrvatske kompanije!? Nek pita direktora Nestlea kako je došao na to mjesto!? SDP-ovo političko kadroviranje, ne moraš ništa znati, bitno je da si iz SDP-a. Vani da neka politička stranka imenuje direktora u državnom il još gore kompaniji na tržištu išlo bi se u ćuzu…barem 5 godina. Pitaj Merkelicu jel smije imenova direktora Audija!?

Pa ovo je dzungla od drzave, kaos neorganizirano drustvo, sve stranke tako kadroviraju… kakva usporedba s Njemackom ili nekim razvijenim drzavama… mi smo 1000 svjetlosnih godina od toga.

Slazem se da ovakvi oblici negativne selekcije unistavaju ekonomiju, ali sto ces. Siguran sam da na burzi ima puno boljih, ali nisu iz vrha stranke-a to je ejdina kvalifikacija koju tu trebas.

Tko stvarno zeli raditi i napredovati, preselit ce se u razvijena drustva, a ostali, moraju trpiti ovo sto se dogadja.

Evo ovo je direktor DT.
nigdje ne vidm da je član CDU-a, već je kalio biznis u idustriji 30 godina. Sram vas bilo štakori stranački u zatvor vas sve treba strpati.

Chief Executive Officer, Deutsche Telekom AG

René Obermann has been Chief Executive Officer of Deutsche Telekom AG since November 2006.

He joined the Group in 1998 as Director of Sales and Member of the Board of Management, T-Mobile Deutschland GmbH. In 2000, he became Chief Executive Officer of T-Mobile Deutschland. As Board Member for European Operations and Group Synergies, he assumed additional international responsibility for the European business of T-Mobile International AG & Co. KG one year later.

From the end of 2002 to December 2006, he was CEO of T-Mobile International AG & Co. KG and Member of the Board of Management of Deutsche Telekom AG. During this period, Deutsche Telekom continued to grow as one of the world’s leading mobile operators with more than 100 million customers, successfully introducing the brand in eleven countries.

René Obermann – born 1963 in Düsseldorf – began his career with a business traineeship at BMW AG in Munich. Following that, he founded his own business in Münster in 1986: ABC Telekom. The company marketed and distributed telecommunication equipment and provided technical services.

Što on može misliti, pa što on zna, pa on je diplomirani politolog. Što on zna o prehrambenom biznisu, što on zna o tržištu prehrane, što on zna o trendovima na tržištu, o tehnologiji, ssirovinama? Ništa, on jedino zna od PR. Jadna ti zemlja gdje ovakvi likovi vode najvrednije hrvatske kompanije!? Nek pita direktora Nestlea kako je došao na to mjesto!? SDP-ovo političko kadroviranje, ne moraš ništa znati, bitno je da si iz SDP-a. Vani da neka politička stranka imenuje direktora u državnom il još gore kompaniji na tržištu išlo bi se u ćuzu…barem 5 godina. Pitaj Merkelicu jel smije imenova direktora Audija!?

New Report

Close