Startup Myrio u pohodu na Sjedinjene Države

Autor: Biserka Ranogajec , 07. studeni 2012. u 22:00
Myrio je svoj sustav digitalnog asistenta za kupnju testirao u zagrebačkom Avenue Mallu

Myrio izabran među više od stotine iz svijeta da bude jedna od prvih pet startupa u AF Accelerator.

Ivana Maršić pokrenula je Myrio, startup koji razvija digitalnog asistenta za kupnju.

Njezina je tvrtka izabrana među više od stotine iz svijeta da bude jedna od prvih pet startupa u AF Accelerator, novom akceleratoru koji se specijalizirao za modnu industriju u svjetskom središtu IT industrije u Silicijskoj dolini. Ovaj poziv znači da su investitori u AF akceleratoru prepoznali potencijal Myrio da bude svjetski lider s ovakvim originalnim softverskim rješenjem. Osim usavršavanja Myriovih stručnjaka, ponudili su i investiciju otkupom dijela kompanije te pomoć u prodaji velikim modnim prodajnim sustavima diljem Sjedinjenih Američkih Država.

Myrio, "multimedijano rješenje za unapređenje procesa kupnje", softversko je rješenje koje prodajnim lancima omogućuje znatno povećanje prodaje kroz "cross i up sell" te kupcima olakšava kupnju i donošenje odluke kroz novo i zabavno iskustvo u samoj trgovini. BICRO je 2009. godine odobrio tvrtki Myrio financiranje projekta u iznosu od 830.000 kuna. U ovaj projekt već su investirale i dvije članice Cranea, a tvrtka je potpisala ugovor sa Zensar Technologies, jednom od deset najvećih indijskih IT tvrtki koja se fokusira na američko tržište. Zensar će biti partner u implementaciji proizvoda korisnicima koji kupe Myrio sistem. Prije osnivanja tvrtke Ivana je radila u Agenciji za promicanje izvoza i ulaganja.  

Komentirajte prvi

New Report

Close