Chiriboo, prvi regionalni digitalni alat za kupnju automobila, nakon tri mjeseca eksperimentalnog rada pušten je u javnost. Chiriboo u svojoj bogatoj bazi ima cijene, fotografije, tehničke podatke i sastav opreme za više od 3000 modela dostupnih na našem tržištu.
Iz Chiriboo-a, kojeg su pokrenula poznata imena automobilske, financijske i developerske scene – Juraj Šebalj, Darin Janković, Marko Stojaković, Mladen Herceg, Damir Škrtić…, navode nekoliko prednosti ovog alata. Kažu da je jedinstven zato što je pretraga modela uz pomoć inteligentne “Tražilice” jednostavna, jer pametna “Usporedilica” omogućava usporedbu različitih modela, zato što je moguće pronaći automobil po osobnim preferencijama te zato što Chiriboo već sada ima bazu automobila spremnih za brzu isporuku.
“Korisnici se u ovom trenutku potpuno besplatno mogu služiti Chiriboo alatom, a u skorijoj budućnosti ćemo nuditi uslugu pronalaska najbolje ponude prema specifičnim kriterijima korisnika”, poručuju.
Chiriboo je virtualna adresa koje će spajati svoje korisnike s trgovcima automobila, auto kućama, financijskim servisima, osiguravateljima, a ponuda će se neprestano širiti na sve domene mobilnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu