Krajem kolovoza HC je zaprimio dvije ponude zajednice ponuditelja – Poduzeća za ceste Split i Strabaga, vrijednu 119,8 milijuna kuna (bez PDV-a), te Pomgrada, Zagreb montaže i Đuro Đaković Grupe, vrijednu 113,5 milijuna kuna (bez PDV-a).
HC je odabrao ponudu Poduzeća za ceste Split i Strabaga ocijenivši je najpovoljnijom, a kako je riječ o cjenovno višoj ponudi nego je procijenjena vrijednost radova, HC potvrđuje da će imati osigurana sredstva.
Projekt gradnje mosta kopno-otok Čiovo, dugog 547 metara i vrijednosti koja premašuje 207 milijuna kuna, ušao je među projekte europskog financiranja, pri čemu se 176,7 milijuna kuna ili 85 posto financira iz EU fondova.
Poduzeće za ceste Split i Strabag Radi dobili su posao izgradnje mosta kopno-otok Čiovo u Trogiru, s pristupnim cestama i izgradnjom spojnih cesta – 2. faza, procijenjene vrijednosti 95 milijuna kuna bez PDV-a.
Hrvatske ceste su krajem ožujka ove godine raskinule ugovor s tvrtkom Viadukt o građenju mosta kopno-otok Čiovo, zbog, kako su kazali, nemogućnosti upravljanja tim projektom te kašnjenja i problema u kojima se našla ta zagrebačka građevinska tvrtka. Odlučeno je da se pokrene novi postupak nabave, na koji će pozvati sve relevantne tvrtke koje mogu ponuditi neupitno financiranje projekta i kratke rokove završetka.
Krajem ožujka iz HC-a su kazali i da je do tada bilo realizirano 57 posto radova na tom projektu te da će nakon odabira novog izvođača nastojati krenuti u radove 'punom žestinom' kako bi ih što prije priveli kraju.
Zbog velike prometne važnosti tog mosta za Trogir i okolicu te Dalmaciju, most bi trebao biti u prometu do početka turističke sezone 2018., a završetak njegove gradnje predviđen je za sredinu lipnja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Viadukt više nije imao novca za sponzorstva HDZ-a , pa su ga odpizdili.
Isto tako, nije više bilo veze na Poreznoj – od kada SDP drži poreznu kontrolu .- I SUDAC
Kolakušić je primjetio- da će HDZ radije donositi svoje LEX zakone – neko gospodarski
kriminal provesti kroz legitimne institucije kontrole ……Ko da su na poreznoj retardirani- pa ne bi
znali napraviti analizu stanja u Agrokoru. ?..Fakat, ih podcjenjuju..
To je politika i pamet vrlog Ministra, ne dd, ne vdkl , ne zagreb montaža, tkome je to u interesu gospodine Premijeru.??????????????.
Tražim odgovor a ovu priču treba plasirati na Provjereno.
Sva sreća, da je Viadukt tužio HC, tako i trba.
E da to je to Strabag!!!!!! Još da dobije peljeski to bi bila točka na i.
Onda će mi neko reći da je to sve regularno,nes ti poštenja.
To je razlog propasti Viadukta.
Tebi je u redu da iz Strabaga lažno prikazuju troškove i neplaćaju nam poreze
Uključite se u raspravu