Snažan rast prihoda Atlantic Grupe: ‘Uz snagu naših brendova i ljudi, spremni smo za daljnji rast’

Autor: Poslovni.hr , 25. travanj 2023. u 09:17
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe principalski brendovi sudjeluju s 27,1 posto, Farmacia čini 9,4 posto, dok vlastiti brendovi čine 63,5 posto prihoda od prodaje.

Atlantic Grupa je u prvom kvartalu 2023. godine zabilježila prihod od prodaje u iznosu od 215,6  milijuna eura, što u odnosu na isti period prošle godine predstavlja rast od 16,8 posto. Pod utjecajem značajnih poskupljenja u širokom spektru poslovnih aktivnosti, dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) smanjena je za 12,2 posto i iznosi 20,9 milijuna eura, dok je neto dobit u prva tri mjeseca smanjena za 20,4 posto i iznosi 9,6 milijuna eura.

“Atlantic Grupa je u prvom kvartalu 2023. godine ostvarila snažan rast prodaje u svim poslovnim i distribucijskim područjima te na svim važnijim tržištima. Cijene sirovina i pakirnog materijala, logističkih i drugih usluga i energenata su i dalje na visokim razinama što je, kao što smo i najavili, utjecalo na profitabilnost, a pad profitabilnosti djelomično je ublažen optimiranjem internih resursa te povećanjem prodajnih cijena proizvoda. Uz snagu naših brendova i ljudi, operativnu učinkovitost te uz ulaganja u digitalizaciju, modernizaciju i održivost poslovanja spremni smo za daljnji rast”, istaknuo je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi.

Slatko i slano, Pića i Kava prednjače u rastu

Najveći rast od 34,0 posto ostvarilo je Strateško poslovno područje (SPP) Slatko i slano, čiji su vodeći brendovi Smoki i Najlepše želje, i to pod utjecajem optimizacije asortimana, pojačanih marketinških aktivnosti te bolje cjenovne pozicije proizvoda u odnosu na konkurenciju. Slijedi ga SPP Piće s nosećim brendom Cedevita i rastom od 23,8 posto, te SPP Kava s brendovima Barcaffe i Grand kafa i rastom od 14,5 posto. Među distribucijskim područjima prednjače Srbija s rastom od 24,0 posto i Hrvatska s rastom od 20,0 posto.

U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe principalski brendovi sudjeluju s 27,1 posto, Farmacia čini 9,4 posto, dok vlastiti brendovi čine 63,5 posto prihoda od prodaje. Kava se s udjelom od 20,1 posto u ukupnom prihodu od prodaje ističe kao najveća pojedinačna kategorija.

Suradnja s Podravkom i novi predsjednik NO-a

Krajem ožujka Atlantic Grupa je s Grupom Podravka dogovorila suradnju u Sjedinjenim Američkim Državama i Austriji. Dvije kompanije uvele su jedinstvenu praksu uzajamne izvozne podrške, koja podrazumijeva da će Atlanticova distribucijska kompanija u Austriji osigurati podršku plasmanu Podravkinih proizvoda na austrijskom tržištu, a istovremeno će Podravka putem svoje kompanije u SAD-u plasirati Atlanticove proizvode na tržište SAD-a. Cilj je ove suradnje maksimirati međusobne sinergije osnaživanjem plasmana proizvoda obiju kompanija i podizanjem prepoznatljivosti njihovih  brendova, koristeći razvijenu poslovnu mrežu i tržišne pozicije koje Atlantic i Podravka baštine na ovim tržištima.

Od važnijih korporativnih događanja valja istaknuti izbor dosadašnjeg člana Nadzornog odbora Zorana Vučinića na mjesto predsjednika NO, dok dosadašnji predsjednik Zdenko Adrović u radu ovog tijela nastavlja sudjelovati kao član. Zoran Vučinić globalno je dokazani je poslovni lider s više od tri desetljeća dugom međunarodnom karijerom na području robe široke potrošnje, primarno u globalnim operacijama korporacije The Coca-Cola Company.

Komentirajte prvi

New Report

Close