Vlakovi će biti u pogonu na Picadilly liniji od 2023. godine, a zamijenit će stari vozni park iz 70-ih godina prošlog stoljeća.
Londonsko gradsko poduzeće Transport for London uvrstilo je Siemens u uži krug kandidata za dobavljača vlakova ovoga ljeta.
Linija Picadilly otvorena je 1906. godine a danas njome prometuje 700.000 putnika dnevno. Naknadno je produžena kako bi povezala taj dio grada sa zračnom luku Heathrow.
Postojeći vlakovi premašili su predviđeni vijek trajanja za 40 godina.
Novi vlakovi projektirani su tako da budu znatno udobniji i da mogu primiti više putnika. U gradskom prometnom poduzeću žele povećati kapacitet linije za 60 posto, što znači da žele prevoziti do 21.000 putnika više nego što sadašnji kapaciteti dopuštaju.
Londonska podzemna željeznica mora servisirati sve više putnika. Procjenjuje se da će do 2030. godine broj stanovnika Londona dosegnuti 10 milijuna, što bi značilo da će se njihov broj povećati za 1,5 milijuna.
U TfL-u planiraju nabaviti i ukupno 250 novih vlakova za četiri takozvane Deep Tube linije, izgrađene na većoj dubini, u uskim tunelima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu