Desetak godina nakon što se pojavio na hrvatskom tržištu lanac trgovina Office Shoes promijenio je ime u Shooster, a s novim imenom vlasnik trgovina, tvrtka Katapult, kreće u širenje prodajne mreže te planira povećati prihode za tridesetak posto. S novim otvorenjima u kolovozu broj trgovina popeo se na 22, a osim njih tvrtka Katapult drži i šest Timberlandovih trgovina. Katapult je u 2011. poslovao sa 77,7 milijuna kuna prihoda, što je povećanje za 24 posto u odnosu na godinu prije. “Očekujemo da ćemo 2012. zaključiti sa 100 milijuna kuna prihoda”, poručio nam je Marko Domić, direktor marketinga Katapulta.
Kako kaže, tvrtka ima 170 zaposlenih, a kao sastavni dio širenja mreže trgovina planiraju se i nova zaposlenja. “City Center One Split je otvoren 16. kolovoza, a krajem mjeseca otvaramo trgovinu u novom šoping-centru u Rijeci. U budućnosti imamo u planu i trgovine u Dubrovniku i Šibeniku”, kaže Domić. Tvrtka Katapult većinski je vlasnik trgovina Shooster, a i nakon promjene imena brenda vlasnička struktura ostaje nepromijenjena. “Katapult nije uspio pronaći zajednički interes s našim dosadašnjim partnerima za produženje franšiznog ugovora na sljedećih pet godina te zato nastavljamo poslovati pod novim brendom. Shooster mora ići na novi, viši nivo i svojim kupcima ponuditi uzbudljiviji doživljaj kupnje, stoga je nastao posve nov vizualni indentitet i novi koncept trgovina koji otvara mogućnost širenja u budućnosti i izvan granica Hrvatske”, kaže Domić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu