Serengeti, jedna od najvećih developerskih tvrtki u Hrvatskoj, ulazi u razvoj umjetne inteligencije za industriju retaila

Autor: Poslovni.hr , 08. listopad 2020. u 16:38
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL

IT tvrtka koja je izgradila prepoznatljivi Team Extension model širi svoje poslovanje u domenu Machine Learninga i preuzima udio vlasništva u retail aplikaciji RedAI, koja primjenom umjetne inteligencije omogućuje brzu analizu stanja na policama u maloprodaji.

Serengeti, hrvatska konzultantska tvrtka koja pruža usluge razvoja enterprise rješenja i jedna je od najvećih developerskih tvrtki u Hrvatskoj, i Besplay Adria, zagrebački startup koji je razvio RedAI aplikaciju, danas su potpisali ugovor kojim tvrtka Serengeti postaje suvlasnikom RedAI aplikacije. Osim toga, najavljena je suradnja s tvrtkom Tricentis koja je prepoznata kao lider u automatskom testiranju od strane Gartnera, Forrestera i IDC-a.

Partnerstvom s tvrtkom Besplay Adria, odnosno suvlasništvom u RedAI aplikaciji koja se temelji na primjeni naprednih tehnologija strojnog učenja i umjetne inteligencije, napravili smo iskorak u jedno novo, atraktivno područje. Dodatno, uvrštenjem RedAI aplikacije u naš portfolio zakoračili smo u retail industriju koja svoj posljednji boom bilježi upravo zahvaljujući primjeni inovativnih softverskih rješenja koja i malim i velikim igračima na ovom konkurentnom tržištu omogućuje da budu što agilniji.“ komentirao je izvršni direktor Serengetija Goran Kalanj. Dodao je „Serengeti je na tržištu odavno prisutan kao pouzdan partner za automatsko testiranje softvera, a ostvarivanje suradnje sa svjetskim liderom u tom području, tvrtkom Tricentris, to dodatno potvrđuje i daje nam priliku da svoje znanje i najbolje prakse iz ovog područja primijenimo u daljnjem razvoju funkcionalnosti rješenja za testiranje softvera.“

Izuzetno nam je drago da započinjemo poslovnu sinergiju sa Serengetijem, koji je etabliran na hrvatskom tržištu kao jedna od vodećih IT tvrtki. Obzirom da je i RedAI rješenje 100% made in Croatia, drago nam je što će dvije hrvatske tvrtke u budućem periodu nastojati RedAI komercijalno pozicionirati izvan naših granica, kao i kontinuirano tehnološki unaprijeđivati samo rješenje u godinama pred nama. FMCG/CPG je primarna industrija gdje se RedAI pokazao kao „must have“ proizvod za vodeće tvrtke unutar te branše, ali cilj nam je i u drugim industrijskim nišama ponuditi komplementarna digitalna rješenja i unaprijediti njihovo poslovanje.“ izjavio je Domagoj Boršić, direktor tvrtke Besplay Adria. „RedAI je aplikacija koja donosi trenutne rezultate na vašem uređaju u korelaciji s vašim prethodno definiranim KPI-jevima. Korisnik fotografira policu ili hladnjak mobilnim uređajem ili tabletom s jednostavnim smjernicama ugrađenim u aplikaciju. AI softver otkriva, obrađuje i klasificira svaki SKU koji je prethodno definirao klijent te isporučuje rezultate korisniku na licu mjesta i menadžerskom timu i uspoređuje usklađenost s utvrđenim KPI-jem ili uvjetima ugovora s pojedinim retail-erom.“, opisao je malo detaljnije samu aplikaciju direktor tvrtke Besplay Adria.

2020. godina, iako obilježena Korona virusom, za tvrtku Serengeti je godina u kojoj su započeli niz novih projekata kako na domaćem tako i na stranom tržištu, a u retail industriji je ubrzala primjenu naprednih rješenja. Brojni klijenti na stranom tržištu najbolji su dokaz domenskog znanja te je ime tvrtke Serengeti poznato u zemljama zapadne Europe. Preuzimanjem dijela vlasništva u RedAI aplikaciji Serengeti je postao ekskluzivni partner Besplay Adrie te će podržati ovu startup tvrtku u daljnjem razvoju aplikacije kao i njenom predstavljanju na stranim tržištima. Riječ je o aplikaciji koja se koristi tehnologijom umjetne inteligencije i koju koriste prodajni predstavnici za unaprjeđenje prodaje robe široke potrošnje. Zahvaljujući ovom inovativnom rješenju prodajni predstavnici u svega nekoliko sekundi mogu analizirati policu u trgovačkom centru kao i one u hladnjacima u HoReCa sektoru. Sljedeći korak u razvoju aplikacije je 3D mapiranje proizvoda unutar aplikacije što zahtjeva daljnju primjenu naprednih i modernih tehnologija.

Pametno testiranje softvera je sljedeći korak u području automatskog testiranja gdje će Serengeti surađivati s tvrtkom Tricentris na način da će njihovi konzultanti pojačati postojeći tim i razvijati nove funkcionalnosti u smjeru rješenja za pametno testiranje softvera. Tricentris je globalno prepoznata tvrtka koja se nekoliko godina za redom nalazi na samom vrhu industrije softverskog testiranja i to prema nezavisnim istraživanjima. Njihovo rješenje obuhvaća cijeli proces testiranja funkcionalnosti softvera iz perspektive krajnjeg korisnika.

Komentirajte prvi

New Report

Close