Sele proizvodnju iz Srbije u Hrvatsku, cilj im je i osvajanje Silicijske doline

Autor: Bernard Ivezić , 02. rujan 2013. u 16:35
H. Bujas, suvlasnik Pravog klika, ima velike planove za WTFJeans

Vrijednost transakcije poslovna je tajna, novi vlasnik pregovara s domaćim tekstilcima, planira serijsku proizvodnju i izvoz u SAD.

Zagrebačka tvrtka Pravi klik, vlasnik tražilice nekretnina GoHome i portala za grupnu kupnju Crno Jaje, kupila je srpski tekstilni brend WTFJeans. Hrvoje Bujas, suvlasnik Pravog klika, kaže da je vrijednost transakcije poslovna tajna.

No, ističe da mu je cilj prebaciti proizvodnju WTFJeansa iz Srbije u Hrvatsku i zatim s tim proizvodom osvojiti Silicijsku dolinu."U pregovorima smo s trima velikim tekstilnim tvrtkama iz Hrvatske, sve vrlo respektabilna imena, i sve tri su zainteresirane za suradnju, pa sam vrlo optimističan", izjavio je za Poslovni dnevnik Bujas.

 

Bujas

Vjerujem da možemo naći načina da se brend WTFJEans proizvodi u Hrvatskoj

Pripremaju ženski model 
WTFJeans 2010. godine pokrenuo je internetski poduzetnik Peđa Pušelja, poznat i kao Blogowski, koji se iz Srbije prije 15 godina preselio u Francusku i danas živi na relaciji Fracuska-Hrvatska-Srbija. Njegov izum, prve traperice za korisnike pametnih mobitela, vrlo je brzo zainteresirao internetsku zajednicu, nakon čega su ga počeli pratiti Wired, Mashable, Techcrunch, Engadget i Gizmodo. WTFJeans traperice, osim prilagođenog dizajna koisnicima smartphonea, imaju džepove obložene posebnom tkaninom koja čuva i čisti ekran mobitela prilikom nošenja.Te su se traperice dosad radile isključivo po narudžbi. Neslužbeno se komentira da ih je prodano oko 500 komada.

Hrvoje Bujas, suvlasnik Pravog klika, kaže pak da su sada spremni za proizvodnju u velikim serijama. "Iako svi bježe iz domaće tekstilne industrije, vjerujem da možemo sada, kad smo akvizicijom stekli jedan vlastiti svjetski poznat tekstilni brend, naći načina da se on i proizvodi u Hrvatskoj, a ne da završi na šivanju u Vijetnamu ili Kini", kaže Bujas.Ističe kako vidi velik potencijal za WTFJeans. Navodi kako će uskoro izdati novu, treću verziju tih traperica, koja će donijeti nove inovacije, da razgovaraju s dizajnerima o daljnjem razvoju, poput modela za tablete, te da će s predstavljanjem nove inačice ujedno predstaviti prve WTFJeans traperice za žene.

I dalje prodaja internetom
Bujas kaže da širenje poslovanja Pravog klika na tekstilnu industriju nije odustajanje od temeljnog poslovanja. "Naše je poslovanje sve što je vezano uz internet. Ono što je karakteristično za WTFJeans jest da je to brend koji je neraskidivo vezan uz internet", kaže Bujas.Objašnjava da je cjelokupna prodaja i promidžba tog brenda dosad išla isključivo preko interneta, a tako planira i dalje.

Upravo stoga Bujas navodi da već pregovaraju s tvrtkama za izradu mobilnih aplikacija kako bi uz novu generaciju traperica odmah izdali i mobilnu aplikaciju preko koje će se moći izmjeriti, odabrati i kupiti WTFJeans traperice.Navodi kako će se te traperice moći kupiti i u Hrvatskoj, ali da kao glavna tržišta vidi Europsku uniju i SAD."U tom je smjeru razmišljao i bivši vlasnik, a mi sad imamo kapital da to realiziramo, pritom SAD promatramo kao najveći potencijal za daljnji razvoj", zaključuje Bujas.

Komentirajte prvi

New Report

Close