Saponia vraća stari brend

Autor: Josipa Ban /VLM , 14. studeni 2012. u 22:00
Dajana Mrčela, članica Uprave Saponije/PIX

Legendarna zubna pasta opet na tržištu.

Uspješna osječka kemijska i farmaceutska tvrtka Saponia odlučila je ponovno pokrenuti proizvodnju Kalodonta. Ovim potezom jedan od najpoznatijih brendova paste za zube na tržištu bivše Jugoslavije opet će se pojaviti na policama trgovina.

U kompaniji navode da su se na revitalizaciju Kalodonta odlučili jer ugašeni proizvod, čija je proizvodnja prekinuta prije 20 godina, nikad nije nestao iz svijesti ljudi. Ističu i da je od nekadašnjeg brenda ostalo samo ime, dok je kvaliteta cijele linije paste za zube rezultat najnovijih dostignuća na području oralne higijene. Naime, prva receptura za proizvodnju Kalodonta datira još iz 1922. i od onda se, uz brojne inovacije i s različitim dizajnom, proizvodio u Saponiji do unatrag 20 godina kad je ugašena njegova proizvodnja. "Malo je kompanija na ovom prostoru koje u današnje vrijeme imaju snage realizirati tako velik projekt kao što je vraćanje ugašenog brenda na tržište. Već pri spomenu imena Kalodont bude se uspomene i emocije vezane za vrijeme kad je ta pasta za zube bila najpoznatija na tržištu", navode u Saponiji. Dajana Mrčela, članica Uprave, ističe pak da je Saponia ove godine već realizirala nekoliko velikih projekata koji su joj osigurali iznimne rezultate te rast prodaje koji je 20 posto veći u odnosu na prošlu godinu. Pritom posebno ističe rast u grupi deteredženata, osobito Faks helizima i Bioaktiva, koji su tvrtki osigurali vodeće mjesto po prodanim količinama te znatno pridonijeli rastu prihoda od prodaje. 

Komentirajte prvi

New Report

Close