Saponia dodatno digitalizira poslovanje uz pomoć Infobipa

Autor: Lucija Špiljak , 23. prosinac 2021. u 22:00
Dajana Mrčela, predsjednica Uprave/PD

U Saponiji tvrde kako žele unaprijediti kvalitetnu komunikacijsku infrastrukturu sa svojim potrošačima.

Osječka Saponia svoje će poslovanje dodatno usmjeriti na digitalizaciju i digitalnu transformaciju, i to programabilnom komunikacijskom platformom koju će “izgraditi” u suradnji s Infobipom, prvim hrvatskim jednorogom, o čemu su izvijestili na službenoj web stranici Zagrebačke burze gdje je objavljeno pismo namjere Infobipu.

Suradnja obuhvaća višekanalni komunikacijski pristup potrošačima na Viberu, WhatsAppu, Emailu, SMS-u i društvenim mrežama. Time, kako tvrde u Saponiji, žele unaprijediti kvalitetnu komunikacijsku infrastrukturu sa svojim potrošačima s kojima će putem spomenutih kanala komunicirati o ključnim informacijama i brže odgovarati na pitanja.

Žele im tako pridružiti svoje brendove Faks helizim, Ornel, Kalodont, Arf.

Idealan partner
Upravo je Infobip, kako ističu iz Saponije, bio idealan partner u implementaciji komunikacijske cloud platforme s obzirom na to da su među vodećima u svijetu u višekanalnoj komunikaciji.

“Odluka Saponije o suradnji s Infobipom kao vodećom IT kompanijom, došla je zbog činjenice da na rast i razvoj naše kompanije utječe brzina i kvaliteta prijenosa informacija potrošačima.

Smatramo da nam upravo Infobip može biti dugoročni partner koji će osigurati brz i personalizirani prijenos informacija putem popularnih kanala.

Kroz komunikacijsku platformu dat ćemo i veći naglasak na održiva rješenja u higijeni i čistoći doma educirajući potrošače kako pravilno koristiti naša sredstva za maksimalan učinak, a minimalan utjecaj na okoliš”, rekla je direktorica marketinga u Saponiji Tihana Kostenko.

Važan je ovo potez za tvrtku koja posluje već 130 godina u proizvodnji i prodaji sredstava za pranje i čišćenje te toaletno-kozmetičkih proizvoda.

Prvi korak u procesu realizacije suradnje Saponije i Infobipa ostvarili su na sastanku predstavnika obje tvrtke, gdje su zajednički definirali ciljeve nove komunikacijske strategije nakon čega je održano više inicijalnih radionica.

Pružiti sve informacije
“Prilagodba potrošačima temelj je poslovne filozofije Saponije. Uz kvalitetan proizvod, namjera nam je pružiti kupcima i sve relevantne informacije, odmah odgovoriti na sva pitanja i dati rješenja.

Uvjereni smo da nam Infobip, kao globalni lider u višekanalnoj komunikaciji, može omogućiti da svojim potrošačima pružimo jedinstvene trenutke povezivanja s poznatim brendovima”, izjavila je predsjednica Uprave Saponije Dajana Mrčela.

Iz Infobipa nije bilo dodatnih komentara na ovu suradnju. Proces implementacije programabilne komunikacije vezan je uz nove projekte koje Saponia planira realizirati u sljedećoj godini.

“I Saponiji i Infobipu važno je kreirati kvalitetan sadržaj koji će privući nove generacije potrošača pružajući im sve potrebne informacije u najkraćem vremenu”, zaključila je Tihana Kostenko.

Komentirajte prvi

New Report

Close