Zbog sve većeg broja zemalja u koje izvoze sad već i globalno uspješan proizvod, samoborski Frelimo čvarci, dobili su novo ruho i međunarodno ime – Dr.PIGLEY.
Proizvođač jednih od najkvalitetnijih domaćih čvaraka i zdrave svinjske masti, iz samoborske će radionice s novim brendom i unaprijeđenim pakiranjem i dalje izvoziti u Njemačku, Švedsku, Austriju, Švicarsku, Veliku Britaniju i na druga tržišta.
“Iz godine u godinu udio izvoza u našim prihodima postaje sve značajniji i shvatili smo s našim partnerima da kvalitetan proizvod već imamo, ali nam treba i prepoznatljiv tržišni nastup, za daljnji iskorak na domaćem i inozemnim tržištima. Želimo jasan odmak od konkurencije. Novu komunikacijsku strategiju osmislili smo u suradnji sa stručnjacima agencije Studio Conex, koji su vrlo brzo prepoznali naše potrebe i napravili odličan posao. Ako je suditi po prvim reakcijama kupaca i poslovnih partnera, novi Dr.PIGLEY brend i kvalitetnije pakiranje ispunit će očekivanja na tržištima na kojima poslujemo i osvojiti neka posve nova. Zahtjevni domaći i inozemni kupci navikli su na kvalitetu samoborskih čvaraka, koji će u novom pakiranju još dulje očuvati fine arome, hrskavost i svježinu”, ističe Miroslav Mataušić, osnivač i direktor tvrtke Fortuna food.
Svinjsku mast i domaće čvarke proizvode već 19 godina
Fortuna food i robna marka Dr.PIGLEY su nasljednici Frelimo obrta, koji već 19 godina proizvodi svinjsku mast i domaće čvarke u modernom pogonu, s najvišim zdravstvenim standardima i obiteljskim receptima.
“Uživali smo u razvoju nove komunikacijske strategije i brenda Dr.PIGLEY. Radi se o iznimno kvalitetnom proizvodu, koji osvaja na prvo kušanje, pa od samog početka znamo da sudjelujemo u priči s potencijalno velikim međunarodnim uspjehom. Čvarci Dr.PIGLEY su prirodan proizvod pripremljen ručno, prema tradicionalnoj recepturi i uvelike se razlikuju od industrijskih proizvoda ostalih proizvođača. Pred nama i vodstvom Fortuna fooda je još puno posla na međunarodnim tržištima, ali sam siguran da je Dr.PIGLEY krenuo na dug i uspješan put oko svijeta”, dodaje Boris Lešić, direktor Studija Conex.
Fortuna food je već osvojila nagrade i priznanja za kvalitetu čvaraka i inovativnost ambalaže.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu