Salveo otvorio novi ured u poljskom Poznanu

Autor: Andreja Šantek /VLM , 19. prosinac 2012. u 19:59
Direktor Mario Galzina i predsjednica Uprave Mirna Radošević/M. Lukunić/PIXSELL

Ekonomska situacija je sve lošija, a konkurencija sve veća pa se povećava ulaganje u marketing i prodaju.

Povodom pete godišnjice postojanja, tvrtka Salveo otvorila je ured u Poznanu u Poljskoj i to prije svega zahvaljujući činjenici da ih je većinski vlasnik tvrtke, Engelhard Arzneimittel, prepoznao kao strateškog partnera za to tržište i pružio im priliku koju su prihvatili.

Tvrtka Salveo d.o.o. osnovana je 2007. godine, a većinski vlasnici su peta generacija obitelji Engelhard iz Njemačke čija je farmaceutska tvrtka Engelhard ujedno i njihov strateški marketinški partner. Salveo zapošljava 39 osoba, od čega 11 u Hrvatskoj, sedam u Bosni i Hercegovini, 12 u Srbiji dok su dvije osobe zaposlene u Crnoj Gori. U novom uredu u Poljskoj zaposleno je četvero ljudi dok su u regionalnom uredu Salveo CEE sa sjedištem u Zagrebu zaposlene tri osobe. Salveo je u 2011. godini na tržištu Hrvatske ostvario promet od 17,5 milijuna kuna, dok je ukupni prihod Salvea, koji uključuje i izvoz na tržišta BiH te Kosova iznosio 24,8 milijuna kuna. U 2011. godini tvrtka je dobila i priznanje i status Gazele, a jedan od osnovnih kriterija za ovo priznanje predstavlja rast prihod od minimalno 20 posto u 2010. u odnosu na 2008. godinu. Salveo se može pohvaliti da u paleti svojih proizvoda ima i Prospan, najprodavaniji biljni lijek protiv kašlja u svijetu, koji je ujedno lider na tržištu u Hrvatskoj i BiH dok se u Srbiji nalazi na drugom mjestu s ciljem osvajanja liderske pozicije u idućoj godini. "Iako je konkurencija na OTC tržištu sve veća, unatoč tome smo u segmentu sirupa protiv kašlja zadržali lidersku poziciju, i to ponajprije zahvaljujući kombinaciji kvalitete proizvoda, kreativnih marketinških rješenja i motiviranog tima", kaže Mirna Radošević, predsjednica Uprave Salvea. Također, dodaje, fleksibilni su u pristupu tržištu, otvoreni prema promjenama i izazovima koje nosi budućnost, te grade kvalitetne odnose s poslovnim partnerima.

Posljednjih godina OTC tržište u Hrvatskoj bilježi blagu stagnaciju, no i dalje se najviše kupuju preparati protiv bolova i temperature, te preparati protiv prehlade čime apsolutno pratimo europske trendove. "Usprkos dvoznamenkastom padu kategorije sirupa protiv kašlja i pastila protiv grlobolje, mi držimo svoju poziciju, čak štoviše, u segmentu pastila protiv grlobolje jedini smo proizvođač koji ne bilježi pad u ovoj godini", kaže Mario Galzina, direktor za Hrvatsku. Dodaje da je broj konkurenata sve veći dok su troškovi marketinga i prodaje u značajnom porastu. Jasno je da društveno-ekonomska situacija negativno utječe na navike kupnje OTC proizvoda, dodaje Galzina, te da Hrvatska u tom segmentu ne prati uspješne inozemne prakse. Proizvođači su okupljeni u udrugu HUPBR/CASI koja zastupa interese proizvođača, zastupnika i uvoznika registriranih bezreceptnih proizvoda. U HUPBR je učlanjena 21 tvrtka što je 80 posto hrvatskog tržišta samoliječenja. "Udruga trenutno radi na nastavku promicanja samoliječenja prema zdravstvenim djelatnicima i pučanstvu kroz javnozdravstvene akcije, na usvajanju Etičkog kodeksa, ishođenju snižene stope PDV-a na bezreceptne lijekove te na nastavku suradnje s  AESGP-om", kaže M. Radošević koja je ujedno i aktivna članica HUPBR/CASI-ja čije je osnivanje Salveo inicirao i bio idejni začetnik. 

Komentirajte prvi

New Report

Close