Premda posljednje vrijeme svjedočimo porastu cijena nekretnina u Hrvatskoj, tržište je i dalje vrlo živo, pa se – kako nerijetko upozoravaju eksperti – “istog trenutka proda sve što završi u dobrom oglasniku”.
Ima i znatiželjnika koji po oglasniku tek prate i osluškuju ponudu i trendove cijena kako bi, kad ugledaju priliku, dobro investirali. Jer, svatko tko ima ‘višak’ novaca dobro zna da je ulaganje u nekretnine najisplativiji biznis. Svi oni s ‘viškom’, ali i svi koji traže nekretninu kako bi riješili svoje stambeno pitanje ili pronašli poslovni prostor dobro znaju i to da je Njuškalo centralno mjesto trgovanja nekretninama.
Vrhunska SEO optimizacija
Svakog mjeseca više od 1,5 milijun jedinstvenih korisnika nešto kupuje ili prodaje na Njuškalu, što je 55 posto svih Internet korisnika u Hrvatskoj. Od 150.000 oglasa u kategoriji nekretnina, koliko ih je u svakom trenutku aktivno, gotovo 87.000 odnosi se na prodaju stanova i kuća, preko 9000 na njihov najam, dok je i više od 10.000 aktivnih oglasa za najam ili kupnju poslovnih prostora, čime Njuškalo zasluženo nosi status najvećeg igrača na tržištu nekretnina u Hrvatskoj. Na ovom najvećem Internet oglasniku, na kojem je svakodnevno aktivno više od 2 milijuna oglasa, kažu kako svoj uspjeh duguju sustavnom ulaganju u razvoju svoje platforme, a posebnu pozornost obraćaju i korisničkom iskustvu, pa se mogu pohvaliti intuitivnim preglednikom, širokim spektrom potkategorija, detaljnom tražilicom po filtrima, a prije svega vrhunskom SEO optimizacijom.
Naime, podaci kažu kako je čak 73 posto posjetitelja u potpunosti zadovoljno iskustvom trgovanja u kategoriji nekretnine, dok bi ih čak 58 posto Njuškalo sigurno preporučilo svojim prijateljima, obitelji i poznanicima.
Prema Ipsosu, globalnoj agenciji za istraživanje tržišta i javnog mišljenja, Njuškalo nekretnine jedan su od najsnažnijih brandova, čija je brand equity ili vrijednost mjerena percepcijom potrošača te iskustvima povezanim s brendom, koja potiču klijente na lojalnost, ocijenjena s visokih 160 (pri tome je Ipsos norma 100!). Opća percepcija brenda važnija je nego ikad, a Njuškalo je poznat, popularan, relevantan, klijenti su mu lojalni, vjeruju mu…
Njuškalo je lider i u B2C segmentu. Osim što kontinuirano ima najveći broj poslovnih korisnika u poslovanju nekretninama, zajednički pozitivno utječu na cjelokupno tržište, pa kupcima nekretnina, uz najbolji izbor oglasa i najveću posjećenost, osiguravaju sve potrebne podatke i informacija o nekretnini ili samom oglašivaču.
Tako svi posjetitelji, a ujedno i kupci nekretnina, imaju informaciju o licenciranim agencijama za nekretnine na području Hrvatske, što se može vidjeti bedžom oznake licenciranog posrednika HGK. Na taj način promoviraju uređenije tržište, ali i sigurnost trgovanja na Njuškalu. Kako bi mogli još brže i kvalitetnije reagirati na potrebe tržišta i poslovanja pravnih subjekata, nedavno su preuzeli Dimedia internet tehnologije, tvrtku koja razvija efikasna softverska rješenja te mobilne i web-aplikacije. Dimedia CRM rješenje za nekretninski segment trenutačno je jedan od najkvalitetnijih CRM sustava u posredovanju nekretninama.
U partnerstvu s Njuškalom, planiraju razvoj novih proizvoda kojim će poslovanje u segmentu nekretnina još unaprijediti, baš kao i zadovoljstvo svojih klijenata i partnera.
Rabljene, ali i nove nekretnine
U ukupnoj ponudi svih nekretnina na Njuškalu najviše je rabljenih nekretnina, no značajan je broj i novih projekata novogradnje diljem Hrvatske – trenutačno više od 80 – koje su posebno istaknute na portalu. Kupci tako lakše mogu usporediti cijene novih stanova na tržištu u odnosu na rabljene te akše donijeti jednu od najvažnijih odluka u životu – onu o kupnji nekretnine.
U užurbanom svijetu u kojem živimo, najčešće nam najviše nedostaje vremena, pa svoje obveze želimo riješiti brzo i efikasno. Bilo da traže ili prodaju nekretninu Njuškalo je za korisnike najpouzdaniji agent za nekretnine; štedi im vrijeme, jer zbog dobre optimizacije i detaljne tražilice jednostavno je pronaći nekretninu po vlastitoj mjeri; oglasi imaju širok domet, beskrajne mogućnosti i, naravno, mogućnost spremanja pretraga, tako da nećete gubiti vrijeme na neodgovarajuće oglase. Oglasi su jako dobro opremljeni, s puno fotografija te kupci mogu dobiti realan uvid u stanje nekretnine.
U konačnici, pretražujući ponudu stanova, uredskih prostora i ostalih nekretnina na Njuškalu, možete biti sigurni da ćete vidjeti sve što se u tom aktualnom trenutku nudi na tržištu, Zbog broja oglasa nekretnina, i broja korisnika posjetitelja, Njuškalo s razlogom nosi naziv najjačeg mjesta za trgovanje nekretninama u Hrvatskoj.