Domaći kozmetički brend Tinktura prošlog je tjedna na tržište izašao s make up linijom pohvalivši se kako su time postali prvi hrvatski make up brend. Kao adut naglašavaju da je riječ o proizvodima s kvalitetnim sastojcima, “bez kemije”.
Tinkturina poduzetnička priča počela je 2013. godine kada su lansirali svoj prvi proizvod: balzam zelenoga čaja. Od starta im je, kažu, ideja bila proizvoditi nešto prirodno, domaće i kvalitetno, a što su više ulazili u svijet bilja i njihovih ljekovitih svojstava to je bilo više ideja, pa tako i ova o makeup linija.
Kako kažu iz Tinkture, riječ je o prvoj hrvatskoj make up liniji pa tako od sada zaljubljenici u domaće proizvode mogu imati šminku koja podržava ideju – kupujmo hrvatsko. Ovi proizvodi pritom nose oznake veganski i cruelty free. “Na make up liniji radili smo nešto više od dvije godine.
Na taj smo se korak odlučili radi brojnih upita naših vjernih klijenata, samog tržišta te činjenice da u Hrvatskoj trenutno ne postoji brend koji se bavi šminkom.
Tinkturin make up pušten je u prodaju, a u ponudi su klasični ruževi, matt i tekući, sjajila, olovke za usne, hightlighteri, rumenila, sjenila, olovke i tuševi za oči. U ponudi imamo i make up kistove, a i originalne kozmetičke torbice.
Proizvode je moguće nabaviti u dućanima na adresama Frankopanska 14 i Malešnica v/1 u Zagrebu te putem webshopa putem kojeg dostavljamo po čitavoj regiji˝, objašnjava Željka Čolak, osnivačica brenda Tinktura. Kako ističe Čolak, sirovine za njihove proizvode su eko certificirane, dobavljaju ih većinom od domaćih dobavljača, ali dolaze i iz Njemačke, Francuske, Poljske, Italije.
“Najprodavaniji proizvodi brenda Tinktura su same tinkture i balzami, ljetni asortiman na bazi mrkve te kruti i tekući šamponi.
Zasad vrlo uspješno izvozimo preparativnu kozmetiku u Poljsku,Austriju, Njemačku, Nizozemsku, Mađarsku, Slovačku i Češku”, pohvalila se za kraj Čolak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu