S hrvatskim mobitelima žele u Telenor, T-Mobile i O2: U 3 godine do 100 zaposlenih i 74 mil. kn prihoda

Autor: Bernard Ivezić , 25. kolovoz 2016. u 08:03
Zoran Bogdanović (lijevo) i osnivač tvrtke Mario Kralj, Foto: Marijan Sušenj / Pixsell

Hangar 18 u tri godine narastao na 100 ljudi i 74 mil. kn prometa.

Nakon što je sa svojim brendom H18 Noa postao lider u prodaji smartphonea mimo operatera, tvrtka Hangar 18 iz Koprivnice zadobila je pozornost telekoma i sada planira snažnije krenuti u regionalno širenje. Hangar 18 u srijedu je u Zagrebu predstavio novi model NOA H4se, koji želi nuditi kroz prodajne mreže Telenora, O2 i T-Mobilea, a tržišno od Poljske, Češke, Slovačke i Mađarske na sjeveru do tržišta jadranske regije na jugu. U Hrvatskoj surađuju s Tele2 i tu suradnju žele dodatno jačati.

Mario Kralj, vlasnik i direktor tvrtke Hangar 18, kaže da imaju velik interes distributera iz regije te da usto jačaju suradnju s operaterima. “U Hrvatskoj smo suradnju prvo započeli s Tele2, i to se pokazalo dobrim, jer prodaja već dvije godine zaredom raste, a s novom serijom ‘H’ mobitela cilj Hangara 18 je ići upravo prema operaterima”, kaže Kralj.

Kineski partner

Tvrtka Hangar 18 lani je ostvarila rast prihoda od 42,8 posto, na 73,8 milijuna kuna, uz rast neto dobiti od 10,8 posto, na 4,13 milijuna kuna. Broj zaposlenih povećali su sa 46 na 60, a Kralj navodi da su već premašili brojku od 100 zaposlenih.

 

42,8posto

skočili su prihodi tvrtke
Hangar 18 u 2015. godini

“Mislim da smo sada s našim operacijama u Koprivnici u Hrvatskoj te kroz kinesku tvrtku Sumvier s kojom smo se lani udružili došli do optimalnog broja zaposlenih za daljnje širenje”, kaže Kralj.
Navodi da u Hrvatskoj sada imaju 13 vlastitih trgovina, a do kraja godine planiraju ih otvoriti još pet. Izvan Hrvatske, pojašnjava, najviše će raditi na distribucijama.
“Zahvaljujući sinergiji koju smo ostvarili s partnerom iz Kine, odnosno s mogućnošću da naš brend NOA podignemo iz C u B klasu brendova, znači da postanemo visokotehnološka tržišna marka koja ima vlastiti razvoj, dizajn i podršku, izgradili smo temelj koji nam omogućuje da budemo respektabilan partner većim igračima na europskom tržištu”, ističe Kralj.

Velika ulaganja

Dodaje kako taj posao dosta složen i traži mnogo investiranja. U planu im je, kaže, da se Hangar 18 sa NOA-om predstavi na idućem Mobile World Congress u Barceloni, i to na vlastom štandu. Usto, pripremaju se zadovoljiti standarde koje postavljaju veliki igrači poput Deutsche Telekoma.
“Dok je u regiji dovoljno imati ROHS, CE i slične certfikate, za širenje u ostatku Europe treba plaćati patente i druge troškove pa se investicija po samo jednom modelu može popeti i do 100 tisuća eura”, objašnjava Kralj.

Ambiciozan plan

Tvrtka Hangar 18 počela je ubrzano rasti prije dvije godine, kad je zahvaljujući vlastitom brendu NOA-i te otvaranjem sedam vlastitih prodajnih mjesta i zastupljenosti na 250 partnerskih prodajnih mjesta udvostručila prihod na 50 milijuna kuna. Pritom joj se neto dobit utrostručila na tri milijuna kuna.
Tvrtka nije objavila koliko je NOA mobitela prodala lani. No, godinu prije navela je kako je prodala 60 tisuća mobitela H18 Noa, čime je zauzela 6-7 posto tržišta pametnih mobitela u Hrvatskoj koji se prodaju mimo telekom operatera i time postala lider na tom tržištu.
“Plan je nastaviti brzo rasti, čak udvostručiti prihod u 2016.”, zaključuje Kralj.

Komentari (3)
Pogledajte sve

U firmi gdje radim preko tele2 uzeli su 70 posto noa smart mobitela..pozalili su svi 70 posto koji su se odlucili na taj potez. Najeftinije verzije samsunga su se pokazale od najskuplje noe. Smece nad smecem ober smeca

Svaka cast na kineskim smecima od mobitela koje nude koji se kvare na dnevnoj bazi i ljudine su koje imaju ljude na minimalcu. Zato rastu

Svaka čast!

New Report

Close