Nova i nagrađena linija CircuitMess dostupna je u svim trgovinama u Hrvatskoj

Autor: Josipa Ban , 20. studeni 2023. u 06:33
Koliki će rast biti u 2023. Gajšak ne otkriva jer slijedi najintenzivniji, blagdanski period/PD

Suradnja s Walmartom naučila je CircuitMess da su fizičke trgovine jako važan kanal prodaje, no on traži i određene prilagodbe.

CircuitMess, uspješan domaći proizvođač edukativnih uradi-sam igračaka, napokon je ušao i na police domaćih trgovačkih lanaca. Od prošlog tjedna nova linija CircuitMess proizvoda, koja uključuje 11 edukativnih setova, dostupna je u svim hrvatskim i slovenskim trgovinama igračaka.

Linija koje je nedavno prvi put predstavljena na sajmu igračaka u New Yorku, na kojem je i nagrađena kao najbolja u kategoriji “Powerfully playful”, kupiti se može u Konzumu, Lidlu, Sparu, Kauflandu, Mülleru, Lidlu, Plodinama…

Usto, ističe Albert Gajšak, suosnivač i direktor CircuitMessa, ovo je ujedno i njihova najpristupačnija linija proizvoda čija se preporučena maloprodajna cijena artikla kreće od 17 do 45 eura.

Na širenje kanala prodaje s onlinea na fizičke trgovine CircuitMess je, objašnjava Gajšak, potaknulo iskustvo s Walmartom, najvećim svjetskim maloprodajnim lancem, a u čije su trgovine ušli prošle godine.

A tek slijede blagdani...

CircuitMess bi i u 2023. trebao ostvariti rast prihoda, koji su 2022. bili udvostručeni i iznosili oko 2,1 mil. eura. Koliki će rast biti u 2023. Gajšak ne otkriva jer slijedi najintenzivniji, blagdanski period.

“Do tada se naša prodaja uglavnom temeljila na Kickstarter kampanjama te vlastitom webshopu. No, nakon ulaska u Walmart vidjeli smo da fizička trgovina može biti vrlo profitabilna za tvrtku. Osim toga, ona je važna za marketing i promidžbu brenda”, ističe Gajšak.

Prilagodba fizičkoj trgovini
Poučeni tim iskustvom odlučili su fizičku prodaju svojih proizvoda omogućiti i u Hrvatskoj i Sloveniji. No, to je tražilo i prilagodbu proizvoda. Konkretno, navodi direktor CircuitMessa, nova se linija STEM igračaka ne lemi, a morali su prilagoditi i cijenu koja je sada bitno pristupačnija.

CircuitMess će već u siječnju biti na najvećem svjetskom sajmu igračaka ‘Spielwarenmesse’ u Nürnbergu/PD

“Do sada smo radili proizvode koji su relativno skupi te su stajali više od 100 eura, no shvatili smo da to ne prolazi u fizičkim trgovinama”, ističe. Također, iskustvo s Walmartom naučilo ih je da fizička trgovina zahtijeva drugačiji angažman od online prodaje.

Proizvođač, ističe Gajšak, mora itekako biti uključen u prodaju, pozicioniranje i marketing svog proizvoda, a u fizičkoj trgovini, za razliku od one putem internetu, iznimno je važno i pakiranje, pa su kod nove linije proizvoda i o tome morali voditi računa.

Nova linija, a čiji su proizvodi međusobno povezivi i mogu se kombinirati u igri na različite načine, u domaćim će i slovenskim trgovinama biti dostupna do Božića, odnosno do isteka zaliha. A za njihov su plasman, ističe Gajšak, angažirali tvrtku Talent Show kao ekskluzivnog distributera.

Plan je ovaj kanal prodaje, kaže Gajšak, širiti i na druga europska tržišta. CircuitMess će tako već u siječnju biti na najvećem svjetskom sajmu igračaka “Spielwarenmesse” u Nürnbergu. Tamo će, nada se, uspjeti dogovoriti otvaranje drugih tržišta.

500

tisuća dolara prikupljeno je za novu STEM igračku CircuitMessa i Geek Cluba

Usto, kaže Gajšak, nastavlja se i suradnja s Walmartom. Plan im je novu liniju plasirati i u Walmart. “Pregovori su u tijeku”, ističe. Također, kompanija je trenutačno u Kickstarter kampanji prikupljanja novca za proizvod koji rade u suradnji s američkom kompanijom Geek Club. Riječ je o NASA-nom Perseverance Space Roveru, a za koji su već krajem prošlog tjedna od gotovo 2500 ljudi prikupili pola milijuna dolara.

Suradnja s Geek Clubom
Izvanredan uspjeh Gajšak pripisuje, između ostalog, i suradnji s Geek Clubom. “Iako u početku nisam bio pretjerano entuzijastičan oko suradnje s drugim startupom, u konačnici sam shvatio da je to odličan način postizanja boljih rezultata”, ističe Gajšak, dodajući da bi Perseverance Space Roveri kupcima trebali biti isporučeni tijekom svibnja ili lipnja sljedeće godine.

Usto, CircuitMess bi i u 2023. trebao ostvariti rast prihoda, koji su 2022. bili udvostručeni i iznosili oko 2,1 milijuna eura. Koliki će rasti biti u 2023. Gajšak ne otkriva jer slijedi najintenzivniji period, onaj blagdanski, kada prodaju najviše proizvoda.

Komentirajte prvi

New Report

Close