S DM-ovom karticom popusti – u drugim trgovinama

Autor: Marija Crnjak , 03. rujan 2013. u 13:26
Skupljanjem bodova do popusta/DM

S DM-ovom karticom odnosno sakupljene bodove moguće je koristiti u trgovini namještaja, knjižari, srebrnarni, ali i putovati u aranžmanu različitih turističkih tvrtki s kojima DM ima ugovore o suradnji.

Lanac drogerija DM – drogeriemarkt s početkom nove školske godine krenuo je s jačom promocijom svoje kartice "activ beauty" za nagrađivanje vjernosti kupaca, posebno promocijom suradnje s drugim partnerima čija se roba i usluge mogu povoljnije ostvariti uz DM-ovu karticu.

DM-ova kartica od dolaska drogerije na hrvatsko tržište tako se može iskoristiti i u drugim trgovinama kao što su trgovina namještaja Kika, Školska knjiga, Argentum srebrnina, a tvrtka surađuje i s turističkim agencijama te turističkim tvrtkama u kojima DM-ovi kupci mogu uštedjeti. Nositelji "active beauty" kartice tako ovih dana za tek nekoliko desetaka bodova mogli su i do 50 posto jeftinije putovati u Istarske toplice i Toplice Sveti Martin. Trenutno su u ponudi skijanje na Rogli i u Cerknu, te romantično putovanje u Terme Zreče.Za 20 bodova dobije se popust od 20 posto u Argentumu, za 15 bodova u Kiki vrijedi popust od 15 posto. S DM-ovom karticom mogu se i kupiti jeftiniji anatomski školski ruksaci ili slikovnice u Školskoj knjizi, za 30 bodova mogu se nabaviti 20 posto jeftinije karte za predstave po izboru u HNK Varaždin. Također, za 25 bodova može se za 25 posto nižu cijenu vježbati u nizu fitness centara s kojima DM ima suradnju.

Zahvaljujući suradnji sa Cineplexom, za 150 bodova kupci mogu zamijeniti vaučer za ulaznicu za film u kinu.  "Usluga spada u dodatnu ponudu u sklopu našeg programa Svijet prednosti, koju redovito provodimo i dopunjujemo, sukladno potrebama naših kupaca. Radi se o robama i usugama koje su komplementarne našem asortimanu. Tako, primjerice, već godinama surađujemo s Elipsom čiji se sokovnici mogu povoljnije kupiti uz našu karticu, zbog toga što i sami prodajemo zdravu hranu. Također, povoljnija sušila za kosu koji mi sami ne prodajemo već to rade naši partneri, komplementarna su našim proizvodima za njegu kose", pojašnjava Dubravka Štefanac Vinovrški iz DM-a. 

Komentari (2)
Pogledajte sve

Bespoštedan marketing…..sa nejasnom i sumnjivom strukturom onih koji
nude kartice u opticaj….

Nikakva korist od tih popusta.

Da bi klijent zaradio 150 bodova, treba potrošiti 1500 kuna.

To je nepovoljnije nego u Sloveniji gdje je dovoljno 150 EUR.

I nakon toga nagrade vas ulaznicom!?

No s druge strane gubite 15 posto popusta pri idućoj kupnji.

Ako ona iznosi 2000 kuna, to znači da ostajete bez 300 kn popusta.

A ove ostale pogodnosti samo su najobičija duda varalica.

New Report

Close