S deset milijuna konzervi godišnje kreću u ekspanziju na nova tržišta

Autor: Marta Duić , 11. ožujak 2020. u 07:54
Foto: Getty Images

Planiramo uskoro širenje i na ostale lance u Hrvatskoj, kako bismo do kraja 2020. bili prisutni u svim regijama i dostupni što većem broju kupaca”, poručuje Depolo.

Tvornicu Mardešić krasi stoljetno nasljeđe jednog od najdugovječnijih hrvatskih prerađivača ribe, a u tvornici u Sali na Dugom otoku prerađuju ribu isključivo iz Jadranskog mora. U pitanju je tvrtka s tradicijom od 1905. i premda im je ona temelj poslovanja od početka, tvornica je prije tri godine modernizirana i danas zapošljava 80 ljudi. Novosti na tržištu predstavili su nedavno u zagrebačkom restoranu Barbieri’s u kojem je chef Mario Bobanović osmislio menu na bazi Mardešićevih konzerviranih srdela. “Trenutačno plasiramo 60 posto proizvodnje na francusko tržište, ostalo ide uglavnom na hrvatsko tržište kroz robne marke trgovačkih lanaca i manji dio u izvoz u ostale zemlje EU i susjedne zemlje. Tek smo krenuli s prodajom srdela u sklopu brenda Mardešić i ponudili pet proizvoda u konzervi od 90 grama, originalne recepture – od bio maslinovog ulja, umaka bez glutena do marinade bez ulja”, objašnjava Marina Depolo, direktorica tvrtke. Godišnja proizvodnja je oko 10 milijuna konzervi, od toga 70% ide u izvoz. “Pokrenuli smo investicijski ciklus 2017. i od tada smo uložili oko šest milijuna eura u sve segmente poslovanja, od proizvodne linije, do skladišta, rashladne opreme, infrastrukture. U 2019. zabilježen je rast prihoda od prodaje oko 5% u odnosu na 2018.”, pohvalila se Depolo.

Kako tvrdi, Mardešić je već godinama simbol hrvatske tradicije ribarstva, ali i suvremena, tehnički napredna tvornica za preradu ribe. Prema direktorici, upravo tradicija ulova i prerade kakvu imaju na Dugom Otoku jamči kvalitetu ovih otočnih proizvoda. Svježina ribe odlučujući je faktor za kvalitetu pa u Mardešiću prerada započinje u najkraćem mogućem roku od ulova. Marina Depolo objašnjava kako zbog povjerenja koje se gradilo godinama Mardešić od ribara dobiva i odabire najbolju moguću ribu iz dnevnog ulova. Tvrtka zato ima potpunu kontrolu procesa prerade od odabira i prihvata do završnog pakiranja. Nude i različite proizvode od sardina i inćuna.

60 posto

proizvodnje ribljih konzervi Mardešić plasira na francusko tržište, a ukupno im na izvoz otpada 70% proizvodnje

“Brend Mardešić je u najvećim formatima Konzuma, Plodina i u Intersparu. Planiramo uskoro širenje i na ostale lance u Hrvatskoj, kako bismo do kraja 2020. bili prisutni u svim regijama i dostupni što većem broju kupaca”, poručuje Depolo.

Komentirajte prvi

New Report

Close