U zagrebačkom Klubu Gastronomada predstavljeno je strateško partnerstvo Podravke i Gammachefa na inovativnom projektu robota-kuhara koji predstavlja revoluciju u pripremi hrane.
Riječ je o inovativnom projektu čiji su začetnici Dražen Drnas i Đulijano Nola, oboje inženjeri po struci. Osim struke spaja ih ljubav prema hrani i kuhanju, a zahvaljujući partnerstvu s Podravkom dobili su dovoljno hrabrosti da ideju pretvore u stvarnost. Put od ideje do realizacije trajao je oko dvije godine. ˝Ispred vas je drugi prototip Gammachfa, a očekujemo da ćemo kroz mjesec i pol imati i treći prototip koji će u sebi imati hladnjak i biti će nešto manji od ovog.
2 godine
rada na projektu koji je Podravka podržala još u najranijoj fazi i začetcima
Gammachef imitira poteze pravog chefa, pamti recept, a jedini uvjet je da kuhate jelo koje se može spremiti u jednom loncu poput rižota. Kad se priča o hrani, Podravka je tu prva i zato nam je ova suradnja bitna i drago nam je da su prepoznali važnost inovacija poput ove naše˝, pojasnio je Đulijano Nola, jedan od idejnih začetnika Gammachefa. Podravka, u skladu s vlastitom inovacijskom strategijom i strategijom rasta, kontinuirano istražuje mogućnosti suradnje sa start-upovima. Budućnost pripremanja i konzumiranja hrane globalni je izazov, a Gammachef je upravo u tom segmentu ponudio inovaciju i disrupciju, što je Podravka prepoznala i podržala.
˝Ovo je naš iskorak i prvo ulaganje u startup jer smo svjesni da moramo slijediti, ali i kreirati nove trendove. I Podravka je nastala na inovaciji i baš zato smo se odlučili da budemo trendseteri i to ne samo lokalno, nego i globalno. Gammachef je jedinstven i proizvodi se u Hrvatskoj, a budući da naša tvrtka posluje na 24 internacionalna tržišta mi njime dajemo primjer˝, poručuje Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke.
Istaknuo je kako su u ovaj projekt investirali u najranijoj fazi i kako su spremni dijeliti rizike i benefite projekta. ˝Unutar našeg petogodišnjeg plana želimo od proizvođača hrane postati provider food solutiona. Pomaci u prehrambenoj industriji su jednako brzi kao i u ostalim industrijama, a mi želimo imati ulogu sukreatora u tom procesu. Ovo je tek početak u definiranju novih biznis modela s kojima ćemo nastupiti na tržištima svijeta˝, zaključuje Mršić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu