Turistički obilazak tvornice Rimac Automobila nedaleko Zagreba brzo se pretvara u jednu od popularnijih turistička atrakcija hrvatske metropole. Unazad godinu dana Rimac Factory Tour obišlo je više od 2700 posjetitelja, a njihov broj neprekidno raste. Ana Pavičić, voditeljica Rimac Factory Toura kaže da im je u srpnju svaki dan bukiran. “Možemo naći pokoje slobodno mjesto po danima, ali već znamo da će ture biti svaki dan”, kaže Pavičić.Dosad su, navodi, najviše posjetitelja imali na proljeće i u jesen.
Tada bi im dolazile grupe srednjoškolaca i po nekoliko autobusa. “Najviše bi dolazili iz Hrvatske, ali više nije rijetkost da tako dolaze srednjoškolci i studenti iz Njemačke i SAD-a”, kaže Pavičić. Dodaje da sve češće na putu do mora na turu po tvornici navraćaju turisti iz Njemačke pa stoga ture, osim na hrvatskom, drže i na engleskom i njemačkom. “Nijemci su uz hrvatske naši najbrojniji posjetitelji, a gostiju imamo i iz Rumunjske, Japana, Australije i drugih egzotičnijih destinacija”, kaže Pavičić.
Navodi da posjetiteljima zatim prodaju svoje brendirane majice, postere, kalendare, bedževe pa i makete Concept Onea. U premium turi može, primjerice, napraviti krug na Greyp bikeu. S obzirom na cijene tura, koje počinju od 225 kuna po osobi, lako je izračunati da je Rimac u godinu dana na ovom biznisu, i to bez memorabilija, obrnuo gotovo 750 tisuća kuna. Najpopularniji zagrebački muzeji imaju od 60 do 90 tisuća posjetitelja i godišnji promet od po 2,4 milijuna kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu