PIK ulaže 16 milijuna kuna u nova postrojenja. Iako je početak godine bio sve samo ne obećavajući, PIK je naime lani zabilježio gubitak nešto veći od osam milijuna kuna, njegov novi direktor Željko Kisić je i tad bio vrlo optimističan po pitanju razvoja tvrtke koju je preuzeo. Razloge za takav stav Kisić je pronalazio u investiciji koju je namijenio liniji za proizvodnju smrznutih pekarskih proizvoda koja je sada i pred uvođenjem u pekari na Vežici. Na taj način PIK dobiva veliku šansu za novi tržišni iskorak, postaje, kako se to popularno kaže – jedan od nacionalnih igrača, sa željom da se, bude li sve po planu, značajnije širi i izvan hrvatskih granica.
– Za ostvarenje strateškog plana koji sam postavio prigodom dolaska na čelno mjesto PIK-a nužno je završiti započeti investicijski ciklus. Fokus ulaganja je pekarska djelatnost. U funkciji je nova oprema za proizvodnju kiselih tijesta i to nove tehnologije produžene prirodne fermentacije u proizvodnji kruha i peciva. Puštena je u pogon i nova linija za meka tijesta, pakerica za sendviče, što nam omogućava daljnje proširenje ponude u turističkim centrima i ugostiteljskim objektima. Kako piše Novi list, u završnoj fazi je investicija u automatiziranu liniju smrznutih pekarskih proizvoda, što će nam omogućiti nastup na nacionalnom tržištu i izvozu, istaknuo je Novom listu generalni direktor Željko Kisić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu