Hrvatska tvrtka LeverUP Consulting, renomirani pružatelj rješenja za digitalnu transformaciju, nedavno je implementirao Salesforce Marketing Cloud Personalization za BITE Grupu, vodeću telekomunikacijsku grupu na Baltiku. Ovaj potez je zamišljen kao revolucija načina na koji BITE Grupa komunicira sa svojim klijentima i pomogne tvrtki da ostane ispred drugih na vrlo konkurentnom tržištu.
BITE Grupa nudi širok raspon usluga, uključujući konvergentna mobilna, medijska, fiksna širokopojasna rješenja, IOT te ICT rješenja. Kao rezultat toga, tvrtka ima veliku bazu kupaca s različitim potrebama i preferencijama. Kako bi bolje opsluživala te klijente, BITE Grupa je trebala sveobuhvatno rješenje koje bi im omogućilo personalizaciju marketinških kampanja i prilagođenog iskustva za svakog kupca.
Kako bi postigao ovaj cilj, BITE Grupa obratila se LeverUP Consultingu, iskusnom partneru za digitalnu transformaciju specijaliziranom za Salesforce. LeverUP Consulting preporučio je Salesforce Marketing Cloud Personalization, moćno rješenje koje koristi AI i strojno učenje za pružanje personaliziranih iskustava preko više kanala.
Kako funkcionira Marketing Cloud Personalization
Uz alat Salesforce Marketing Cloud Personalization, tvrtka može kreirati ciljane kampanje na temelju preferencija, ponašanja i prošlih interakcija svakog pojedinca. Rješenje im omogućuje praćenje angažmana klijenata na više kanala, uključujući e-mail, mobitel, društvene medije i web što rezultira korištenjem tih podataka za pružanje personaliziranih iskustava.
Ova razina personalizacije pomaže tvrtkama izgraditi jače odnose sa svojim korisnicima te povećati razinu zadovoljstva i lojalnosti korisnika. Razumijevanjem jedinstvenih potreba i preferencija svakog korisnika, tvrtke mogu ponuditi prilagođena rješenja, preporučiti relevantne proizvode i usluge i pružiti bolje neposredno korisničko iskustvo.
Štoviše, Salesforce Marketing Cloud Personalization omogućuje tvrtkama komunikaciju sa svojim klijentima putem više kanala, uključujući e-mail, mobitel, društvene medije i web, stvarajući dosljedno i besprijekorno iskustvo na svakoj dodirnoj točki. Ova razina angažmana pomaže tvrtkama da ostanu favoriti među svojim korisnicima i s njima izgrade dugotrajne odnose.
Uz to, Salesforce Marketing Cloud Personalization može pomoći smanjiti odljev korisnika pružajući bolje cjelokupno korisničko iskustvo. Nudeći personalizirana rješenja, preporuke i podršku, tvrtka može poboljšati zadovoljstvo i lojalnost korisnika, što dovodi do nižih stopa odljeva i veće cjeloživotne vrijednosti svakog korisnika.
LeverUP Consulting pomogao je BITE Grupi integrirati Salesforce Marketing Cloud Personalization sa svojim postojećim sustavima, osiguravajući besprijekoran prijelaz i minimalne smetnje u radu.
Renars Neimanis, voditelj odjela E-channel Development, izrazio je oduševljenje uspješnom implementacijom alata Salesforce Marketing Cloud Personalization za BITE Grupu. Istaknuo je da je iskustvo LeverUP Consultinga u upravljanju i transformaciji digitalnog poslovanja, zajedno sa Salesforceovom vrhunskom tehnologijom, omogućilo tvrtki rješenje koje će pomoći BITE Grupi da postigne svoje ciljeve i ostane ispred konkurencije.
Implementacija alata Salesforce Marketing Cloud Personalization za BITE Grupu značajan je korak prema revoluciji telekomunikacijske industrije u baltičkim zemljama. Uz stručnost LeverUP Consultinga i Salesforceovu naprednu tehnologiju, BITE Grupa ima odlične preduvjete da klijentima ponudi personalizirana iskustva i time potakne rast poslovanja.
* Sadržaj omogućo LeverUP