Kako bi se otrgnuli zaboravu, svatko od nas se bori s prolaznošću, želi životu dati neki smisao i za sobom ostaviti neki trag. Tako razmišljaju ljudi, ali i brandovi. Ipak, postoji jedan brend koji to ne želi. Točnije, razlog njegovog postojanja je da ne ostavi baš nikakav trag. Zato je Faks Helizim povodom svog 55. rođendana napravio kampanju “55 godina bez mrlje” kroz koju želi ispričati priču o strasti prema svojoj misiji, a to je borba protiv svih vrsta mrlja i tragova.
Isto kako Faks ne ostavlja tragove tako i Saponia nastoji ostaviti što manje vidljivi trag u prirodi. Kad je u pitanju očuvanje okoliša, za Saponiju to nema cijenu. To je pitanje opstanka, dugoročnog planiranja i održavanja života na planetu Sve naše snage su usmjerene da naš trag bude održiv i pun poštovanja prema našem jedinom domu Zemlji.
Za buduće generacije
Kao jedan od najvećih proizvođača deterdženata i sredstava za čišćenje Saponia je tijekom svoje gotovo 130-godišnje tradicije uvijek bila kompanija s jasnom vizijom za budućnost. Najbolja potvrda su naši brendovi, koji su od izlaska na tržište do danas oblikovali naš životni stil, nadahnjivali nas za nov način čišćenja, odijevanja i nov odnos prema prirodi, a istodobno su se Faks, Arf, Likvi, Nila i Ornel pobrinuli da nam svojom kvalitetom i učinkovitošću ostave što više vremena za sebe i svoju obitelj. Sve su to detalji kojih nismo u potpunosti svjesni u svakodnevnom životu, ali ako pogledamo oko sebe, vidjet ćemo koliko su svi ti proizvodi sastavni dio naših života.
Saponia je tvrtka koja ima bogatu tradiciju, ali i jasnu viziju za budućnost koju vidi kroz tranziciju na klimatski neutralno poslovanje i aktivno smanjenje negativnog utjecaja na okoliš. Zato i danas razvijamo i kreiramo proizvode za budućnost. Budućnost koja je okrenuta i našim potrošačima, ali u prvom redu našem planetu, jer o brizi za Zemlju ovisi koliko će buduće generacije uživati u svim prednostima koje će donijeti nove tehnologije.
Jedan od projekata je i smanjenje udjela plastike u ambalaži te upotreba potpuno reciklabilne ambalaže. Najveći pomaci napravljeni su na vodećem brendu tvrtke, Faks helizimu tekućem i praškastom, kako na sastavu tako i na ambalaži. Deterdžent je iznimno djelotvoran već pri niskim temperaturama pranja od 20˚C i kratkim ciklusima pranja te omogućuje štednju energije. Eko dizajn nove ambalaže za tekući deterdžent je napravljen od 37% manje plastike u odnosu na prethodnu varijantu.
Na kutijama za praškasti deterdžent Saponia i proizvođač održivih ambalažnih rješenja DS Smith udružili su snage kako bi kreirali novu ‘Faks Helizim kutiju’ koja smanjuje upotrebu plastike te pomaže održivijem načinu života. Nova ambalaža za Faks sada se može 99,8%* reciklirati, tamo gdje postoji infrastruktura za recikliranje.
Promjenu sami pokrećemo
S novom reciklabilnom kutijom u koju smo ugradili papirnatu ručku, potrošačima smo dali priliku da odaberu proizvod kojim će smanjiti količinu plastike stavljene na tržište. Na taj način, 8.000 kg plastike koju je teško reciklirati nikad neće doći na police.
Saponia kao tvrtka nastoji implementirati održivi razvoj u sve razine poslovanja. Pokretač u jačanju Saponije je stvaranje realnih preduvjeta za ekonomski uspješnu, ekološki prihvatljivu i društveno odgovornu tvrtku. Da se naša vizija i ostvaruje, potvrđuju projekti koji su u tijeku ili su pripremljeni za naredne investicijske cikluse. Jedan od njih će biti ove godine i završen te ćemo učinke vidjeti već do kraja godine. To je projekt “Povećanje energetske učinkovitosti i korištenja obnovljivih izvora energije u proizvodnim industrijama”.
Konačni rezultat bit će značajna ušteda energije, smanjenje emisije CO² od 1250 T/ godišnje i proizvodnja 659.000 kWh zelene energije godišnje. Nakon puštanja u rad solarnih panela smanjit ćemo potrošnju električne energije iz distribucijske mreže i ostvariti uštedu električne energije u dijelu proizvodnje plastične ambalaže za 40 posto te 63 posto uštede energije za grijanje i hlađenje.
Iako energetska učinkovitost predstavlja svojevrsni poslovni izazov, koristi koje od nje očekujemo poput smanjenja poslovnih troškova, povećanja samodostatnosti i podizanje ugleda tvrtke među potrošačima pokazuju da su takve odluke dugoročno isplative.
Uvijek smo bili vođeni mišlju kako ne trebamo gledati i davati savjete što drugi trebaju napraviti za našu planetu nego da prava promjena kreće od nas samih. Mi smo ti koji svjesno i odlučno preuzimamo odgovornost za bolje sutra i za buduće generacije koje dolaze.