Razvili hit-proizvod u kojem je očišćena sipa smrznuta u kockice

Autor: Poslovni.hr , 15. kolovoz 2017. u 16:42
FOTO: Thinkstock

Svoje trgovine planiraju otvoriti i duž jadranske obale, a postoji već i kompletno razrađen koncept web prodaje. Zanimljivo je da uskoro u prodaju stižu i popularni burgeri od hobotnice, miješane ribe i tune.

Zadarska tvrtka DI Maris na vrlo inovativan način, kroz razvoj interaktivne prodavaonice ribe želi kod građana, posebice mladih, postići upravo to – da kada pomislite na kvalitetne riblje specijalitete, pomislite na njihov brand. U njihovoj ponudi od 150 proizvoda, od jadranske srdele do jastoga sa Bahama, svatko može pronaći nešto po vlastitom guštu, piše Zadarski.hr.

DI Maris se razvio prije nekoliko godina iz matične firme Marikomerc u Zadru koja je specijalizirana za trgovinu, distribuciju, preradu i pakiranje svježe i smrznute ribe te plodova mora. Kada su u Marikomercu vlasnici prepoznali potencijal maloprodajnih dućana okrenuli su se njihovom brendiranju i stvaranju novog koncepta trgovine ribom.

– Na gradskoj ribarnici, u City Galleriji i Maraska parku građani Zadra sada mogu kupiti naše proizvode, zapakirane i u rinfuzi. Razvili smo interaktivne dućane u kojem kupci mogu utjecati i na ponudu proizvoda – mogu predlagati svoje ideje koje ćemo mi putem društvenih mreža prezentirati drugima i razviti one za koje ljudi pokažu najviše interesa. Na primjer, jedan nam se kupac žalio na mukotrpno čišćenje sipe, pa smo razvili proizvod u kojem je očišćena sipa smrznuta u kockice. Jednostavno, praktično i zdravo, rekao  je Ivan Dell'Orco – vlasnik DI Marisa, naglasivši kako tvrtka svake godine bilježi rast od čak 20 posto.

– Ključ uspjeha je zasigurno ulaganje u zaposlenike i njihovu edukaciju. Na mjesečnoj bazi, izuzev ljeta kada je najužurbanije, provodimo edukaciju prodavača u maloprodaji. Svaki puta izdvojimo oko 5 artikala i educiramo ih o njima, gdje i kako je ulovljen, kako se priprema te kako da savjetuju kupca da maksimalno dobro iskoristi određeni proizvod, opisuje Luka Bolić, voditelj cjelokupnog DI Maris projekta i maloprodaje čiji je najveći cilj približiti ribu i riblje specijalitete mlađim dobnim skupinama te potaknuti pozitivne trendove.

Kako je kultura kuhanja kod mladih danas u opadanju, svojim novim konceptom iz DI Marisa pokušavaju doprijeti do njih – veselim bojama brenda, šarolikom ponudom, suradnjom sa blogerima, oglašavanjem preko društvenih mreža…

Svoje trgovine planiraju otvoriti i duž jadranske obale, a postoji već i kompletno razrađen koncept web prodaje. Zanimljivo je da uskoro u prodaju stižu i popularni burgeri od hobotnice, miješane ribe i tune. 

Komentirajte prvi

New Report

Close