‘Raste potražnja za papirnatim čašicama, brzo ih isporučujemo’

Autor: Marta Duić , 14. veljača 2021. u 22:00
Direktor Ante Čevra tvrtku je osnovao na apsolventskoj godini studija/PD

Surađujemo s više od 1500 klijenata na području Hrvatske, Slovenije, BiH, Srbije, Austrije i Slovačke, kaže direktor Ante Čevra.

Zagrebačka tvrtka Jam pak tiskara je i kartonaža te jedan je od najvećih proizvođača papirnih čaša u regiji koja je prošle su godine obilježila 15 obljetnicu poslovanja.

Direktor Ante Čevra tvrtku je osnovao na apsolventskoj godini studija na Grafičkom fakultetu, a danas se mogu pohvaliti da surađuju sa svim većim tvrtkama u Hrvatskoj te otvaraju i sve više izvoznih tržišta.

Čevra objašnjava kako su, da bi zadržali poziciju na tržištu, i prije pandemije kontinuirano ulagali u širenje kapaciteta te kompletnu digitalizaciju poslovanja i automatizaciju praćenja i kontrole proizvodnih procesa.

Digitalizacija i automatizacija

“Vjerujemo da je digitalizacija i automatizacija temelj podizanja učinkovitosti ključ dugoročnog razvoja. Mi smo tiskara, kartonaža i jedan od najvećih proizvođača papirnih čaša u regiji s kapacitetom većim od 100.000 čaša na dan.

Danas se možemo pohvaliti timom od 16 stručnjaka i činjenicom da je većina proizvoda proizvedena kod nas u svim fazama proizvodnog procesa. Kroz proteklih 15 godina razvili smo te proizveli proizvode za gotovo sve grane industrije, od prehrambene, konditorske, kemijske preko turizma, ugostiteljstva…

Surađujemo s više od 1500 klijenata na području Hrvatske, Slovenije, BiH, Srbije, Austrije i Slovačke. Trenutno nam izvoz čini oko 10-15 posto ukupnih prihoda te nam je plan pokušati doći na 25-30 posto ukupnih prihoda”, ističe Čevra.

Kao i svima, prošla godina im je, priznaje, bila zaista izazovna te su i oni osjetili pad zbog lock downa te lošije turističke aktivnosti koji se odrazio i na njihovu industriju.

100

tisuća čaša na dan kapacitet je proizvodnje zagrebačke tvrtke Jam pak

Ipak, budući da tvrtka pokriva širok spektar proizvoda, u nekim su segmentima i rasli. Vrijeme pandemije je, objašnjava Čevra donijelo probleme poput smanjenih prodajnih i promotivnih aktivnosti zbog čega su se fokusirali na digitalizaciju poslovanja jer će im, uvjeren je, to u budućnosti omogućiti nove kanale prodaje i komunikacije s klijentima.

“U tiskanim materijalima smo padali, dok je segment ambalaže imao rast, a posebno ambalaža vezana za online trgovinu. U proizvodnji papirnih čašica, koliko god smo to očekivali, ipak nismo vidjeli rast jer je usporena turistička aktivnost kao i usporavanja ugostiteljskih aktivnosti doprinijela smanjenoj potrošnji. Iako smo na početku godine, svakako primjećujemo rast potražnje za papirnatim čašicama kod postojećih klijenata, a to je izazvano zatvaranjem ugostiteljskih objekata.

Primjećujemo i trend rasta novih kupaca u ovom segmentu te porast potražnje za brendiranim časama. Naša prednost je u našoj fleksibilnosti i što se možemo prilagoditi manjim količinama i brzinom isporuke koja je za manje narudžbe 5-7 dana, a za veće 14-20 dana”, kaže Čevra.

Zavidna lista klijenata

S obzirom na njihove kapacitete, fokusirani su na veće kompanije i distributere, a na listi klijenata s kojima surađuju su kompanije poput Konzuma, Leda, Jamnice, Francka, Nestle Adriatica, Carlsberg Croatia, Orbica, Atlantic Cedevite, Droga Kolinska, Magdisa, Arabesce, Anamarije, Pevexa… Uz to, surađuju i s malim kupcima, kao i s nizom ugostiteljskih objekata.

“U 2016. godini kupili smo zemljište te investirali u obnovu, proširenje i gradnju nove proizvodne hale, a od 2018. godine poslujemo na adresi u Radničkoj cesti. U zadnjih nekoliko godina uložili smo više od 600.000 eura u širenje kapaciteta i asortimana, nabavku novih strojeva, digitalizaciju i automatizaciju poslovnih procesa, a dobar dio tih investicija su nas pratili fondovi.

Kao i svaka industrija, tako i ambalažna prolazi kroz različite razvojne faze i uvijek dolaze novi trendovi. Definitivno smo danas ekološki osvješteniji pa se tako primjećuje trend izbacivanja plastike i uvodi se alternativa u vidu jednokratne kartonske ambalaže.

Stoga fokus naših ulaganja ide upravo u tom smjeru pa je većina naših novih investicija vezana za strojeve za proizvodnju kartonske ambalaže za dostavu hrane koja će, vjerujem, u velikom segmentu zamijeniti dosadašnju ambalažu od stiropora i plastike”, otkriva za kraj Čevra.

Komentari (1)
Pogledajte sve

 

Zaista impresivno, ovo je još jedan od dokaza kako se upornost isplati i kako zaista svatko može uspjeti. Međutim, iza svake uspješne osobe, projekta i/ili postignuća stoji tim, ili stručnjaci kako ih gosp. Ante naziva.

 

Ljudi koji svojom upornošću, zalaganjem, znanjem i trudom stvaraju, ali i pomiču granice. Pa tako i u ovom slučaju. Iza gospodina Ante stoji njih 16., kako sam navodi. Ali, nisu to stručnjaci na kakve ste pomislili. To su ljudi koji rade za mizerne plače, u neljudskim uvjetima gdje se kuhaju ljeti a smrzavaju zimi. Koji svakodnevno podnose razna maltretiranja i povišene tonove, svojevrstan mobing ako baš hoćete. I zaista su to stručnjaci u preživljavanju i podnošenju frustracija velikog šefa koji svoje stručnjake tretira kao stado, možda po uzoru na također vrlo uspješnog direktora Stanića (sve što vas čini sretnim).

 

Članak o ovakvim stručnjacima zahtijevao bi ipak puno više prostora. Na žalost, oni nisu nikome bitni.

 

New Report

Close