Atlantic Grupa je u prvom polugodištu 2015. godine ostvarila prihode od prodaje od 2,54 milijardi kuna, što u odnosu na isto razdoblje 2014. godine predstavlja rast od 3,5 posto. Dobit prije kamata i poreza (EBIT) iznosi 207,9 milijuna kuna i manja je za 10,0 posto, najviše usljed rasta cijena sirovina, dok neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 144,0 milijuna kuna što predstavlja rast od 9,6 posto.
Od važnih poslovnih događaja u prvoj polovici godine ističu se širenje distribucijskog portfelja, daljnji razvoj vlastitih brendova koji, zahvaljujući inovacijama i kvaliteti, nastavljaju osvajati međunarodna priznanja, nastavak integracijskih aktivnosti Foodlanda te puštanje u rad proizvodnog pogona energetskih pločica u Novoj Gradiški. U drugoj polovici 2015. godine fokus će biti na daljnjem rastu poslovanja na postojećim tržištima i internacionalizaciji, kao i upravljanju operativnim i financijskim obavezama i rizicima.
Otvaranjem novog suvremenog pogona za proizvodnju energetskih pločica, u čiju je izgradnju i opremanje uloženo 100 milijuna kuna, nastavljena je konsolidacija proizvodnih kapaciteta Atlantic Grupe, pri čemu je proizvodnja u ovom segmentu sportske prehrane uspješno prebačena s ugovornih vanjskih proizvođača u vlastite pogone. Tijekom prvog polugodišta 2015. fokus je također bio na intenzivnoj integraciji kompanije Foodland d.o.o. u Atlantic Grupu, čime su ostvareni preduvjeti za efikasnije upravljanje te aktiviranje planiranih sinergijskih efekata unutar sustava.
Ukupnom rastu prihoda od prodaje Atlantic Grupe u prvom polugodištu 2015. najviše su pridonijeli Strateško poslovno područje Delikatesni namazi s rastom od 6,2 posto, Strateško poslovno područje Slatko i slano s rastom od 4,8 posto, Strateško poslovno područje Pića s rastom od 2,3 posto, Strateško distribucijsko područje Hrvatska s rastom od 6,3 posto i Strateško distribucijsko područje Srbija s rastom od 5,7 posto. Kava se s 19,3 posto udjela u ukupnim prihodima od prodaje ističe kao najveća pojedinačna kategorija s 489,0 milijuna kuna prihoda od prodaje.
Promatrano po tržištima, najveći rast od 7,3 posto ostvaren je na tržištu Srbije koje je drugo po veličini tržište Atlantic Grupe s udjelom u ukupnom prihodu od 22,8 posto. Na tržištu Hrvatske, koja s 26,0 posto ima najveći udio u prihodu od prodaje, ostvaren je rast od 6,6 posto, dok je tržište Bosne i Hercegovine s rastom od 6,1 posto treće po rastu u prvom polugodištu s udjelom od 7,3 posto u ukupnom prihodu od prodaje.
Vlastite robne marke Atlantic Grupe sudjeluju u prodaji sa 65,3 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 18,5 posto, ljekarnički lanac Farmacia sa 6,5 posto dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu u ukupnom prihodu od prodaje sudjeluju s 9,7 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu