Rast prodaje i dobiti Atlantic grupe

Autor: Poslovni.hr/Hina , 30. srpanj 2014. u 15:35
Emil Tedeschi, poduzetnik, predsjednik uprave i većinski vlasnik Atlantic grupe. Photo: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL

Atlantic Grupa je u prvom polugodištu ove godine ostvarila 2,5 milijardi kuna prihoda od prodaje, što predstavlja rast od 2,1 posto u odnosu na isto razdoblje lani.

Atlantic Grupa je u prvom polugodištu ove godine ostvarila 2,5 milijardi kuna prihoda od prodaje, što predstavlja rast od 2,1 posto u odnosu na isto razdoblje lani.

Dobit prije kamata i poreza (EBIT) iznosi 230,9 milijuna kuna i porasla je 5,4 posto, dok neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 131,4 milijuna kuna, što predstavlja rast od 14,8 posto u odnosu na prvo prošlogodišnje polugodište, objavila je danas Atlantic Grupa.

Unatoč nepovoljnim makroekonomskim kretanjima u regiji i šire kao i nepovoljnim tržišnim kretanjima u većini proizvodnih kategorija, Atlantic Grupa je u prvom polugodištu 2014. osigurala rast prihoda i profitabilnosti. Pritom je poseban naglasak bio na širenju proizvodnog i distribucijskog portfelja, kapitalnim investicijama u novi proizvodni pogon energetskih pločica te sustavnom upravljanju rizicima, istaknuo je Zoran Stanković, potpredsjednik Uprave Atlantic Grupe za financije.

Prvu polovicu ove godine najviše je obilježio uspješan početak distribucije Unileverovog asortimana na tržištu Hrvatske i Slovenije te izgradnja nove tvornice energetskih pločica Multipower iz asortimana sportske i aktivne prehrane u Industrijskom parku Nova Gradiška, koja je započela u travnju 2014.

Prvi proizvodi s novih linija na tržištu se očekuju u prvom kvartalu 2015. Riječ je o projektu ukupne vrijednosti od 120 milijuna kuna koji će u prvoj godini proizvodnje otvoriti 50, a uz planirani rast poslovanja u konačnici 160 novih radnih mjesta.

Ukupnom rastu prihoda od prodaje Atlantic Grupe u prvom polugodištu najviše su pridonijeli strateška poslovna područja delikatesni namazi s rastom od 5,8 posto, međunarodna tržišta s rastom od 3,4 posto te početak distribucije principala Unilever. Kava se s 19,4 posto udjela u ukupnim prihodima od prodaje ističe kao najveća pojedinačna kategorija s 476,7 milijuna kuna prihoda od prodaje.

Po tržištima, najveći rast ostvaren je na tržištu Slovenije (od 21,5 posto) koje čini 15,3 posto ukupnih prihoda od prodaje. Tržište Hrvatske je najveće u ukupnom prihodu od prodaje s 25,3 posto i ostvarilo je rast od 8,2 posto. Tržišta Rusije i ostalih zemlja ZND-a su ostvarila rast od 2 posto i time čine 5,6 posto ukupnih prihoda od prodaje Grupe.

Vlastite robne marke Atlantic Grupe sudjeluju u prodaji sa 68,2 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 17,6 posto, ljekarnički lanac Farmacia sa 6,3 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu u ukupnom prihodu od prodaje sudjeluju sa 7,8 posto.

Komentari (2)
Pogledajte sve

Atlantic kao Agrokor – vrhunski PR za ulagace koji ne znaju sto bi sa novcem pa da kupe njihove dionice.
Dugorocni i kratkorocni dug dvostruko veci od kapitala. I sad neka analiticari kazu koliko vrijedi Atlanticova dionica?

ali ni govora o dugu 2 milijarde kuna (samo dugoročni dio) koji je iznad vrjednosti samog kapitala

New Report

Close