Rast Enna transporta od lani samo će se tako i nastavljati

Autor: Suzana Varošanec , 12. svibanj 2021. u 22:00
Prvi privatni teretni željeznički prijevoznik već ima više od 20% tržišta u Hrvatskoj/PD

S novom fazom razvoja intermodalnog prijevoza cijelo tržište čeka ekspanzija što bi i za Enna transport trebalo rezultirati širenjem poslovanja.

Prvi hrvatski privatni željeznički cargo prijevoznik Enna transport, intenziviranjem aktivnosti kroz privlačenje novih tereta na naše pruge već bilježi više od 20% tržišnog udjela u RH.

S očekivanim ulaskom Enna Logica u novo društvo posebne namjene, kao najavljenog koncesionara na Zagreb Deep Sea kontejnerskom terminalu u luci Rijeka, kako su obje tvrtke iz sastava Energia naturalis grupe, jačaju pozicije i Enna transporta.

S novom fazom razvoja intermodalnog prijevoza cijelo tržište čeka ekspanzija što bi i za Enna transport trebalo rezultirati širenjem poslovanja.

Samo je pitanje koliko će biti njihovo daljnje povećanje količina u prijevozu tereta i daljnji rast udjela na tržištu intermodalnog prijevoza u Hrvatskoj, ovisno o razvoju luka i željezničkoj infrastrukturi. Usto, do 2030. iz ekoloških razloga trebalo bi se 30% tereta u EU preseliti s ceste na željeznicu.

U 2020. prevezli su 4540 vlakova (od toga 4441 međunarodni). Na području Sjever lani su prevezli 30,4% više punih vlakova nego godinu ranije. U intermodalnom prijevozu (prevezeni kontejneri) ostvaren je rast od 30,2%.

Dio prijevoza s ceste i zbog korone se lani ukrcao na željeznicu, što im je očito jedan od faktora rasta. U korištenju povoljnog geografskog položaja RH, na sjecištu važnih paneuropskih prometnih pravaca, njihovo primarno područje rada su Hrvatska, BiH, Srbija, Mađarska i Slovenija.

Komentirajte prvi

New Report

Close