Prošla godina bila je jedna od izazovnijih na globalnoj razini, ali u Sofascoreu smo zadovoljni jer smo unatoč krizi kontinuirano rasli i zapošljavali. Prihod nam je u pet godina narastao približno pet puta. Ovu godinu bismo trebali zatvoriti s rastom od otprilike 30 posto što će biti nastavak rasta prihoda koji traje još od 2016. godine.
U nadolazećoj 2024. godini očekujem zdravo preslagivanje tržišta kada govorimo o zapošljavanju novog kadra. Prethodno razdoblje nije cijenilo zaposlenike na seniorskoj razini, ali sada bi kvaliteta kroz stečeno iskustvo trebala doći do izražaja. Na Zapadu se prethodnih godina cijena rada znatno povećala i u industriji vidimo veliki pritisak povoljnije radne snage.
Osim što trenutačnom kvalitetom privlačimo nove kvalitetne ljude, i sami se želimo pobrinuti da imamo najkompetentnije ljude. Tko želi biti konkurentan na tržištu, mora zaposlenicima na prvo mjesto staviti i ljudske odnose i kulturu tvrtke, a ne samo financije.
Budući da je umjetna inteligencija (AI) jedan od motora pokretača inovativnosti u gospodarstvu, rekao bih da AI ostaje ‘hot topic’ s kojeg se neće skidati svjetla reflektora. Interes šire javnosti za umjetnu inteligenciju neće se smanjivati, ali vidim potrebu da se promijeni pristup temi sa senzacionalističkog, koji iskrivljuje svrhu AI-ja u budućnosti i da umjesto toga pričamo o tome kako AI tehnologije mogu učiniti posao bržim, učinkovitijim i/ili jeftinijim, ne umanjujući kvalitetu proizvoda.
AI timovi će se u svim hrvatskim kompanijama nastaviti širiti, a njihov će utjecaj na performans nekog poduzeća rasti. Sofascoreov AI tim nastavlja aktivno raditi na ugrađivanju AI komponenti u naš produkt. Tim se sastoji od stručnjaka koji metode umjetne inteligencije koriste u različitim domenama, a neki od njih su i doktorirali na tu temu.
Jedna od zanimljivijih primjena umjetne inteligencije nam omogućuje predviđanje mladih igrača koji će postati buduće zvijezde kao i, primjerice, vađenje informacija iz snimki nogometnih utakmica. Uvijek se vodimo idejom da umjetna inteligencija treba pomoći da se poboljša korisničko iskustvo korisnika aplikacije.
Godina pred nama znači nastavak ulaganja u izgradnju Sofascore brenda, a za to nam je svakako najvažniji period lipanj u kojem se održava zadarski Sunset Sport Media Festival koji će ponovno okupiti najveće svjetske stručnjake iz svijeta sporta, medija i marketinga. Nekoliko dana nakon toga vrijeme je za Europsko nogometno prvenstvo u kojem se nadamo novom pomicanju granica i rekorda što se tiče korisnika Sofascorea.