Rajićev PharmaS cilja na Rusiju

Autor: Poslovni dnevnik , 16. rujan 2014. u 21:59
U Srbiji predstavili Femipause

Trenutno rade na tri nova proizvoda.

Kompanija PharmaS svoj novi proizvod Femipause, namijenjen ublažavanju tegoba menopauze, plasirala je i na tržište Srbije.

Tako je u toj državi, nakon samo nekoliko mjeseci od lansiranja prvog kompanijskog branda PharmaS PROBalansa, predstavljen drugi brand iz divizije bezreceptnih proizvoda. "Femipause je odlično dočekan na hrvatskom tržištu, a nadamo se kako će i u Srbiji reakcije biti odlične. Očigledno postoji potreba za ovim tipom proizvoda, a generalno gledajući potrošači se sve više okreću bezreceptnim proizvodima koji sadrže prirodne sastojke. Mi nastavljamo po planu, radimo na tri nova proizvoda, uskoro ćemo lansirati još dva, a istovremeno PROBalans bi se trebao pojaviti na ruskom tržištu", rekao je direktor u PharmaSu Tomislav Maričević. Srbija je uz Hrvatsku, BiH, Švicarsku, Makedoniju, Kosovo i Albaniju,  jedna od sedam zemalja u kojima PharmaS posluje. Do danas je na to tržište investirano više od 20 milijuna eura.

Komentirajte prvi

New Report

Close