Namjenski osmišljenu aplikaciju Stas Organizer za sve korisnike unutar građevinskog sektora – građevinske poduzetnike, uključivo projektne voditelje, kao i za sve njihove zaposlenike, trenutačno koristi 95 srednjih i manjih građevinskih tvrtki.
Ali, u kontinuitetu se bilježi rast. Primjerice, u zadnja dva tjedna novih je 15-ak korisnika, izjavio je prokurist dugoselske tvrtke Stas Tomislav Slišković, po struci građevinski inženjer u čijoj se domeni odvija razvoj softverskog rješenja od 2021.
Desetominutna obuka
Iako rađeno primarno za interne potrebe, zbog opće koristi u vidu različitih ušteda aplikaciju tržište prepoznaje te ne manjka ni potencijalno zainteresiranih investitora. No, vlasnik je očito nema namjeru prodati.
Aplikaciju jednako koriste i građevinski poduzetnici i njihovi radnici – vlasnici zato što žele u realnom vremenu imati kontrolu nad radnicima, a radnici zato što su ime sve informacije koje se njih tiču konstantno vidljive.
“Trenutačno je stalno aktivnih radnika više od 1200, ali očekujemo da će njihov broj rasti jer su i postojeći korisnici u tijeku procesa uključivanja svih svojih radnika”, navodi Slišković.
Od inicijalnog budžeta u iznosu pola milijuna kuna konstantnim unaprjeđenjem ovo softversko rješenje višestruko je premašilo početnu financijsku konstrukciju. Naime, ‘u hodu’ je projekt prošao više updatea kao i prepravaka bugova, zatim opetovano testiranje unutar tvrtke sve dok nisu bili zadovoljni pa stoga, osim što omogućava kompletno digitalno rukovođenje projekta, tvrde da osigurava značajnu mjesečnu uštedu na vremenu i resursima svim korisnicima.
“Projekt je započet s namjerom da si pomognemo s upravljanjem projekata, posebice upravljanjem zadacima, radnom snagom i administracijom. U tome smo uspjeli te uštedama koje postižemo anulirali smo trošak moje plaće i plaće još nekoliko zaposlenika. Uz pomoć aplikacije plaća u Stasu dolazi 1. ili u 2. mjesecu, ovisno o tome kako ‘pada’ vikend, jer je značajno ubrzan cijeli proces pa tako i obračun plaća”, iznosi naš sugovornik.
Slišković ipak dodaje i da su njihove procjene generalno još u razvoju i varijabilne s obzirom na intenzitet i opseg korištenja aplikacije unutar jedne tvrtke, ali i da je na temelju iskustava Stas korisnika računica jednostavna.
Prema procjeni, ovim se rješenjem administrativni poslovi smanjuju za 1 do 2 sata dnevno po osobi, a uključi li se u tu kalkulaciju i satnica od npr. 10 eura po satu mjesečna ušteda može iznositi između 3 i 6 tisuća eura u tvrtki od 100 ljudi.
Rad u Stas aplikaciji ne predstavlja problem jer ne zahtijeva napredne razine tehničke pismenosti, a obuka zaposlenika bez obzira na struku, ulogu i hijerarhiju ne traje više od 10 minuta.
Od trenutnih funkcionalnosti ističe organizaciju ljudi po gradilištima, dodjeljivanje zadataka i projekata ljudima s obzirom na poziciju i iskustvo, organizaciju artikala i materijala po radniku, upravljanje administracijom, upravljanje vlastitim satima, zahtjeve za odmor, prijave posudbe alata, kao i da se “više od 80% korisnika nakon testiranja aplikacije odlučilo prebaciti na Stas”.
Preselili u novi pogon
“Kad bi svi radnici maksimalno koristili funkcionalnosti softvera, ušteda bi mogla biti i znatno veća u vremenu i resursima”, kaže Slišković.
Iza Stasa kao obiteljske tvrtke više je od 30 godina poslovanja, a trenutačno imaju 70 zaposlenika te su aktivni na planu investicija u modernizaciju proizvodnje, kao i povećanja kapaciteta te produktivnosti poslovanja. Zbog širenja poslovanja lani su preselili u novi pogon gdje su proizvodnju čeličnih konstrukcija, aluminijskih fasada i građevinske limarije dotad na dvije lokacije – objedinili.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu