Osvježenje su tako doživjeli brendovi uz koje čije su okuse odrasle mnoge generacije: Radenska je svoju paletu mineralnih voda s okusom upotpunila novom aromom limuna te redizajnirala izgled Radenske Kraljevi vrelec. Mojito lubenica novi je Voćkov okus dok je Pepsi bez šećera novitet u kategoriji proizvoda bez šecera koji mijenja dosadašnji Pepsi light, kako novom recepturom, tako i luksuznijim izgledom limenke. Istinsku promjenu doživjela je i legendarna Nara u novom modernijem ruhu, ali jedinstvenog okusa uz koji su odrasle mnoge generacije.
Radenska, dio grupacije Kofola ČeskoSlovensko, jedne od vodećih europskih proizvođača i distributera bezalkoholnih pića, osvježila je svoj portfelj bezalkoholnih pića novim proizvodima koji će pružiti osvježenje u predstojećim ljetnim mjesecima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu