Prva hrvatska kompanija ikad na Ethisphere listi najetičnijih svjetskih kompanija

Autor: Poslovni.hr , 16. ožujak 2022. u 12:12
Foto: HRVATSKI TELEKOM

Za najviše standarde etičnosti i usklađenosti, integriteta i kulture, odgovornog poslovanja, korporativne odgovornosti, upravljanja i vodstva.

Hrvatski Telekom prepoznat je od strane Ethisphere, globalnog lidera u definiranju i unapređenju standarda etičkih poslovnih praksi, kao jedna od Najetičnijih svjetskih kompanija 2022.

Ovo je prvi put da je hrvatska kompanija zavrijedila ovo priznanje i ispunila Ethisphere kriterije izvrsnosti u pet kategorija uključujući program etike i usklađenosti, etičku kulturu, korporativnu odgovornost, upravljanje i vodstvo. Time se Hrvatski Telekom našao u društvu renomiranih svjetskih kompanija kao što su primjerice: Accenture, Hewlett Packard, Intel, IBM, L’Oréal, Microsoft, Salesforce, Sony, Starbucks.

Hrvatski Telekom je također jedan od samo 5 dobitnika globalno u telekomunikacijskoj industriji, pri čemu samo 17 od 136 dobitnika ima sjedište u Europi.

„Ponosni smo što je Ethisphere prepoznao Hrvatski Telekom radi naše primjene najviših standarda poslovanja, korporativnog upravljanja i korporativne etike te što smo prva kompanija iz Hrvatske koja se našla među najetičnijim svjetskim kompanija. Integritet, ugled i povjerenje sastavni su dijelovi održive i uspješne kompanije, te kao takvi predstavljaju i temelj našeg svakodnevnog poslovanja. Kao lider u digitalizaciji, stalno podižemo ljestvicu i postavljamo nove, sve ambicioznije industrijske standarde. Potičemo razvoj društva znanja, otvaramo vrata novih mogućnosti pojedincima, poslovnim subjektima i društvu, pritom se vodeći najvišim etičkim standardima koji su dijelom naše korporativne kulture”, izjavio je Kostas Nebis, predsjednik Uprave Hrvatskog Telekoma.

„Danas je za poslovne lidere važnije nego ikada prije da su etični, odgovorni i od povjerenja kako bi potaknuli pozitivne promjene. Dobitnici priznanja ‘Najetičnije svjetske kompanije’ lideri su po pitanju poslovnog integriteta te zahvaljujući predanosti, integritetom, održivošću, korporativnim upravljanjem i djelovanjem u zajednici služe kao inspiracija. Čestitamo Hrvatskom Telekomu što je jedna od Najetičnijih svjetskih kompanija“, dodao je izvršni direktor Ethisphere Timothy Erblich.

Etika & rezultati 

Ethisphere 2022 Ethics Indeks predstavlja grupu društava izlistanih na burzama koja su prepoznata kao primatelji ovogodišnjeg priznanja za najetičnije svjetske kompanije i koja ostvaruju za 24,6 postotnih bodova bolje rezultate od usporedivog indeksa velikih kompanija u razdoblju od posljednjih pet kalendarskih godina. Ovakvi bitno bolji rezultati karakteristično su obilježje onoga što Ethisphere naziva “Ethics Premium” i ono je konstanta otkad je Ethisphere počeo pratiti uspješnost kompanija dobitnika.

Metodologija i bodovanje

Utemeljen na Ethisphereovom zaštićenom Ethics Quotient®, proces procjene Najetičnijih svjetskih kompanija uključuje detaljnu analizu s više od 200 parametara o kulturi, okolišnim i društvenim praksama, etici i usklađenosti, korporativnom upravljanju, raznolikosti i inicijativama za podršku snažnom lancu vrijednosti. Proces služi kao operativni okvir za preuzimanje i kodificiranje vodećih praksi organizacija u različitim industrijama i diljem svijeta.

Komentirajte prvi

New Report

Close